mooie volvo verhuren als trouwauto regio noord holland?

• sanja goddijn (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2010 17:39 #48965 door sanja goddijn (GAST)
mooie volvo verhuren als trouwauto regio noord holland? is gemaakt door sanja goddijn (GAST)
Hallo allemaal,

op 17-07-2010 gaan mijn vriend en ik trouwen en wij hebben altijd de klassieke volvo's (vooral katterug en amazon heb ik inmiddels ontdekt) hele mooie auto's gevonden. Wij zijn dan ook op zoek naar iemand die het leuk zou vinden ons in zijn of haar auto rond te rijden voor een paar uurtjes op onze trouwdag... of die hem gewoon wil verhuren (zonder zelf te rijden). Wij wonen in amsterdam en willen hem eerst gebruiken om in het centrum wat foto's te gaan maken, lunchen en daarna door te gaan naar onze trouwlocatie in hoofddorp. Het zou slecht om een paar uurtjes gaan (ongeveer. 10.30 uur tot 14.00 uur).
Alvast bedankt voor jullie reacties!

David en Sanja

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Erwin Palmers
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
13-06-2010 19:02 #95691 door Erwin Palmers
Beantwoord door Erwin Palmers in topic mooie volvo verhuren als trouwauto regio noord holland?
En wat vind je van een mooie groene 144?
zie: www.carrelation.nl/car.php?car=1507
Veel ruimte achterin, rondom veel zicht, dus je wordt gezien.
En ik kan jullie rijden op de 17e juli.

Sent from my car, Volvo 144

• sanja goddijn (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-06-2010 23:46 #95690 door sanja goddijn (GAST)
Beantwoord door sanja goddijn (GAST) in topic mooie volvo verhuren als trouwauto regio noord holland?
hallo Erwin!

bedankt voor je reactie, zie hem nu pas (dacht dat ik een mail zou ontvangen bij reacties), dus vandaar dat ik wat laat reageer. We vinden je auto zeker heel erg mooi!
Hoe kunnen we met je in contact komen? heb je een emailadres, zodat we even kunnen mailen?
je kunt ons ook mailen op...

groetjes!

sanja

• Erwin Palmers
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
18-06-2010 11:26 #95689 door Erwin Palmers
Beantwoord door Erwin Palmers in topic mooie volvo verhuren als trouwauto regio noord holland?
Mailtje is onderweg.

Sent from my car, Volvo 144

• 13041-dummy
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
12-07-2010 19:53 #95688 door 13041-dummy
Beantwoord door 13041-dummy in topic mooie volvo verhuren als trouwauto regio noord holland?
<p>Hallo Sonja</p><p>Ik ben in het bezit van een zeer mooie Katterug Deze word regelmatig als trouwauto gebruikt.</p><p>Heb je nog belangstelling, bel even.</p><p>Hans Slootweg</p><p>06 40017691</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD