Hallo Allemaal,
Er is een aanvraag gekomen voor het volgende:
<span style="font-style: italic;">30 juni & 1 juli wordt in Castricum aan Zee bij schemering een korte film geschoten. Het decor is een parkeerplaats met een tiental harmonisch gerangschikte auto's, allemaal van hetzelfde model, namelijk de Volvo Amazon station wagon. We zijn hiervoor op zoek naar de trotse bezitters van deze auto die hem een prominente rol willen geven in de film.</span><br style="font-style: italic;" /><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Op welke manier kan ik het beste in contact treden met de mensen met een Amazon in de omgeving Noord Holland?</span><br style="font-style: italic;" /><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Ik zou het liefst de mensen telefonisch benaderen om ze uit te leggen hoe het allemaal zit.</span><br style="font-style: italic;" /><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Ik zie uit naar uw reactie,</span><br style="font-style: italic;" /><br style="font-style: italic;" /><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Arttu Sesselaar</span><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">creative producer</span><br style="font-style: italic;" /><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">
www.mokummercials.nl
www.amsterdamacoustics.com
arttu@@amsterdamacoustics.com (natuurlijk met 1 @ maar dit is beter ivm spam)+31(0)624276872
Hier kunnen we toch als Volvo leden aan mee werken denk ik.