accessoires voor Volvo Duett P211 1.6 1968 Beige
- Noortje Grootscholten (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2010 09:45 #48955
door Noortje Grootscholten (GAST)
accessoires voor Volvo Duett P211 1.6 1968 Beige is gemaakt door Noortje Grootscholten (GAST)
Hallo,Mijn vader heeft onlangs een Volvo Duett P211 1.6 1968 Beige gekocht (een lang gekoesterde droom). Ik wil hem graag iets passend cadeau doen voor zijn verjaardag in september. Aangezien ik niet erg thuis ben in wat er op de markt is stel ik mijn vraag hier. Heeft iemand een goed idee? Ik denk aan max 250 euro. Bij voorbaat dank voor het meedenken!Noortje
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
18-06-2010 09:59 #95732
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic accessoires voor Volvo Duett P211 1.6 1968 Beige
<p>Voor dat bedrag kun je bijvoorbeeld een gangsta kap kopen, een luxe of een goedkopere variant. Of een setje staal verbrede velgen kopen, moet je meestal wel zelf ff opknappen maar staat erg stoer onder zo'n auto. Of als er geen originele ouderwetse dakdrager op zit is dat misschien een optie, staat erg leuk op zo'n wagen. Banden met een witte rand.</p>
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2010 10:08 #95731
Beantwoord door Noortje Grootscholten (GAST) in topic accessoires voor Volvo Duett P211 1.6 1968 Beige
Beste René,Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb die gangsta kap gezien en dat is absoluut een goeie optie. Ik ga even speuren op het net naar de andere dingen die je schreef. Is er toevallig een goeie en betrouwbare site waar ik online kan kopen?
- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
18-06-2010 19:18 #95730
door Siang Phoa
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Beantwoord door Siang Phoa in topic accessoires voor Volvo Duett P211 1.6 1968 Beige
<p>
www.volvo-klassiekers.nl
</p><p> </p><p>zie verder de links op deze site, er zijn er meer.</p>
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
- H.J. van Bussel
- Premium lid
-
Minder
Meer
18-06-2010 20:00 #95729
door H.J. van Bussel
Beantwoord door H.J. van Bussel in topic accessoires voor Volvo Duett P211 1.6 1968 Beige
Is de Duett toevallig in Apeldoorn gekocht?
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
18-06-2010 20:30 #95728
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic accessoires voor Volvo Duett P211 1.6 1968 Beige
<p>kijk hier is naar:</p><p> </p><p>
www.v44.nl/main.php?uid=links
</p>
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2010 16:01 #95727
Beantwoord door Noortje Grootscholten (GAST) in topic accessoires voor Volvo Duett P211 1.6 1968 Beige
Bedankt allemaal en excuses voor de late reacties... was even vergeten dat ik geen melding krijg per email als iemand reageert. @van Bussel: ja, in Apeldoorn. Ben wel benieuwd naar de reden dat je dit vraagt!
- H.J. van Bussel
- Premium lid
-
Minder
Meer
15-08-2010 15:24 #95726
door H.J. van Bussel
Beantwoord door H.J. van Bussel in topic accessoires voor Volvo Duett P211 1.6 1968 Beige
<p>Ik heb zelf een beige Duett van 1968 en woon maar 2 straten van Fokkens verwijderd. Maar dat had ik pas door toen ik op internet de advertentie tegenkwam. Die van je vader is optisch een stuk mooier dan de mijne, dus ik wilde informeren wat ik evt. bij moest betalen in een ruil. Toen was de auto net verkocht en kwam ik jouw bericht tegen...zodoende</p><p>groet</p><p>Henk</p>
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2010 09:37 #95725
Dat is wel heel toevallig Henk! Misschien maar goed dat de Duett als verkocht was want het blijkt dat er nogal wat problemen mee waren; gaten in de bodem bijvoorbeeld...