ANWB bericht over (bio)branstof in Frankrijk

• Erwin Palmers
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
30-06-2010 14:16 #48931 door Erwin Palmers
ANWB bericht over (bio)branstof in Frankrijk is gemaakt door Erwin Palmers
<p>Dit bericht las ik op de ANWB site : www.anwb.nl/auto/rijden/tips-en-advies,/...95-in-Frankrijk.html
Ik kan alleen geen inschatting maken wat deze brandstof voor effect heeft op onze oldtimer motoren. Maar ik neem het zekere voor het onzekere en tank gewoon 95. Kan iemand hier nog iets technisch over zeggen?</p>

Sent from my car, Volvo 144

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Han Misdom
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
30-06-2010 16:30 #95810 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic ANWB bericht over (bio)branstof in Frankrijk
Als je op dit forum zoekt naar E10 benzine dan kun je de diverse antwoorden vinden op deze vraag

• Marcel Smelter (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-07-2010 20:48 #95809 door Marcel Smelter (GAST)
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic ANWB bericht over (bio)branstof in Frankrijk
<p>Je tankt toch 98? euro 95 is niet geschikt hoor..........ANWB adviseerd ook de 98 als de "gewone"95 er niet is.</p><p>Vergeet je een setje reservedelen niet?</p><p>Mijn ervaring is gelukkig wel dat lpg zat te krijgen is in Frankrijk, dat even daarnaast. Wij zijn er al meerdere malen geweest.........ook met de caravan. En meerdere Volvo eigenaren.</p>

Amazon Combi '66

• Wouter van Pernis (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-07-2010 21:43 #95808 door Wouter van Pernis (GAST)
Beantwoord door Wouter van Pernis (GAST) in topic ANWB bericht over (bio)branstof in Frankrijk
Kan iemand mij vertellen waar je nog 98 kan krijgen? Hier in Eindhoven heb ik de mogelijkheden de laatste jaren schrikbarend zien afnemen. Jammer, want ook mijn gewone 940 met verhoogde turbodruk heeft eigenijk 98 nodig als ik op benzine wil rijden of de ECU opnieuw moet inleren.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD