waar is de DH-90-55

• Rene Brandt
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
23-07-2010 19:51 #48881 door Rene Brandt
waar is de DH-90-55 is gemaakt door Rene Brandt
<p>ik vraag mij af waar de dh-90-55 is gebleven.</p><p>dit was onze eerste amazon groen van bj 1970 , ik had hem gekocht in haarlem van een particulier , deze had hem laten restaureren rond 2000.</p><p>auto was in slechte staat zowel de carrosserie als de techniek.</p><p>deze man had er ongeveer 50 rekeningen bij van een garage (naam onbekend) in noord holland voor ongekende bedragen.enfin auto was een drama , ondanks dat reparaties (professioneel) uitgevoerd waren.</p><p>de dh-90-55 ingeruild bij een garage in het hoge noorden (naam onbekend) voor de toen niet veel betere DM-60-25.</p><p>de dh-90-55 is in 2004 ingeruild als sloper ofwel auto voor handel.</p><p>later bleek dat deze auto tot op heden heeft gereden en dus nog jaren is gekeurd.</p><p>weet iemand meer van de dh-90-55.</p><p>en dan de dm-60-25.</p><p>achter het voorraam zaten minstens 4 v44 stickers uit de jaren 90 , weet iemand de geschiedenis van deze auto?</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
23-07-2010 23:48 #96060 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic waar is de DH-90-55
<p> ovi.rdw.nl/VoertuigDetails.aspx Zoals je kunt zien had de volvo al weer gekeurd moeten zijn. Hij is niet geschorst en zit nog in de verzekering.</p><p> </p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD