Met de Amazon naar Gotland (Zweden)

• Niek Rademaker (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-07-2010 06:44 #48879 door Niek Rademaker (GAST)
Met de Amazon naar Gotland (Zweden) is gemaakt door Niek Rademaker (GAST)
<p>Over 2 weken gaat de grote reis beginnen! Samen met 3 vrienden ga ik met mijn Volvo Amazon uit 65' naar Gotland (1400 km +). Wij gaan daar naar een middeleeuws-festival. Het stadje Visby gaat terug in de tijd en iedereen loopt dan ook in middeleeuwse kleding.</p><p>Ik ben druk bezig geweest met het klaarmaken van mijn Volvo; nieuwe wiellagers, radiateur, waterslangen, uitlaatrubbers, banden... etc.</p><p>Als we terug zijn zal ik jullie laten weten hoe mijn Volvo het gedaan heeft.</p><p> </p><p>Groeten, Niek uit Zeeland</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
26-07-2010 09:05 #96065 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic Met de Amazon naar Gotland (Zweden)
<p>Dag Niek,</p><p>Ik ben net terug uit Ierland. (2800 km) Ik heb hierover weer een stuk geschreven voor het volgende magazine. Wellicht een idee?
Ik heb pech gekregen in Ierland. Het hart van de poelie die op de waterpomp zat, was volledig weggescheurd. Ik moest hem op laten sturen uit Nederland. Kostte een paar extra dagen en geld. Veel plezier.</p>

• Henry van Leusden
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
26-07-2010 10:37 #96064 door Henry van Leusden
Beantwoord door Henry van Leusden in topic Met de Amazon naar Gotland (Zweden)
Tja, ze kunnen er best nog tegen.Dit jaar 3 weken Italie (3300 km. ) was geen enkel probleem voor onze p 1800, alleen wel wat warm, in de auto soms ruim 45 gr.. Nu is het vertrouwen wel erg rotsvast na een vrijwel probleemloze Bant-Beijing (12.000 km.), weliswaar met de combi maar de techniek is hetzelfde. Volgend jaar de Bottenviken.....

Amazon Combi 1969, P 1800 1964, Moto Guzzi V700 1970, Constructam Coral I 1971.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD