voordelige verzekering gezocht??
- Hansw
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
26-08-2010 22:36 #48822
door Hansw
voordelige verzekering gezocht?? is gemaakt door Hansw
<p>dag medeleden, </p><p>probleempje, ik ben verzekerd bij unive, en onze combi valt netjes in de oldtimer verzekering. nu is de andere auto, een 945 verkocht en hebben we er nog een amazon bijgekocht. </p><p> </p><p>maar waar kan ik die eenvoudig verzekeren? </p><p>bij unive moet je nl een "gewone"eerste auto hebben en mag je niet twee auto's als oldtimer verzekeren.</p><p>heeft iemand een goede tip?</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
27-08-2010 00:18 #96352
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic voordelige verzekering gezocht??
Zelf zit ik bij Snelder-Duiven (
www.snelder-duiven.nl/oldtimers/
) en dat bevalt erg goed.
Is op het forum al eerder over geschreven.
Hebben goede voorwaarden, woon/werk toegestaan, vereisen geen andere eerste auto en meer dan 7500 km per jaar is mogelijk.
Voor all-risk is een taxatie verplicht. Ze accepteren VKV taxaties.
Is op het forum al eerder over geschreven.
Hebben goede voorwaarden, woon/werk toegestaan, vereisen geen andere eerste auto en meer dan 7500 km per jaar is mogelijk.
Voor all-risk is een taxatie verplicht. Ze accepteren VKV taxaties.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
27-08-2010 11:29 #96351
door Danny Meeuwessen (GAST)
1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.
Beantwoord door Danny Meeuwessen (GAST) in topic voordelige verzekering gezocht??
Diks heeft ook goede voorwaarden:
www.diks.nl
1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.
- Hansw
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
04-09-2010 09:56 #96350
door Hansw
Beantwoord door Hansw in topic voordelige verzekering gezocht??
<p>bedankt voor de tips, ik heb snelder gebeld, maar vehaal komet op hetzelfde als bij Unive; de eerste auto wordt voor ee n bedrag van 6900 euro WA verzekerd (ook al is onze combi dat lang niet waard, lager doet unive niet.) de tweede en volgende kanop een klassieker polis voor 57 euro per jaar. </p><p>in ons geval, boven de 40 (alweer..), max. no-claim kost WA 137,-. dit scheelt dan met snelder 7 euro, zowel op de WA als op de oldtimer polis. </p><p> </p><p>groeten, veel plezier met rijden en genieten.</p><p>hans</p><p> </p>