hulp gezocht bij loshalen deurklink en raamslinger amazon
- Jan Houtveen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2010 12:47 #48810
door Jan Houtveen (GAST)
hulp gezocht bij loshalen deurklink en raamslinger amazon is gemaakt door Jan Houtveen (GAST)
<div><font size="2" face="Arial"><span class="521173010-31082010">Zou iemand me willen helpen met de deurklink en raamslinger loshalen van mijn amazon? </span></font></div><div><font size="2" face="Arial"><span class="521173010-31082010">Ik snap dat ik dat speciale tangetje even moet aanschaffen om dat veertje eruit te floepen, maar ik zie met geen mogelijkheid enige ruimte tussen mijn bekleding en de klink of slinger om een tangetje of iets anders tussen te wringen.
tips zijn zeer welkom, maar ik kan ook even langsrijden
Jan Houtveen, Amersfoort, j.h.houtveen@uu.nl
tips zijn zeer welkom, maar ik kan ook even langsrijden
Jan Houtveen, Amersfoort, j.h.houtveen@uu.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kees Brouwer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2010 19:50 #96407
door Kees Brouwer
Beantwoord door Kees Brouwer in topic hulp gezocht bij loshalen deurklink en raamslinger amazon
<p>Hr Houtveen,</p><p> </p><p>Ik kom bijna elke dag in Amersfoort en wil graag even helpen.</p><p> </p><p>groet,</p><p> </p><p>Kees Brouwer</p><p>0647494406</p>
- Jaap Gerkes
- Junior lid
-
Minder
Meer
31-08-2010 21:16 #96406
door Jaap Gerkes
Beantwoord door Jaap Gerkes in topic hulp gezocht bij loshalen deurklink en raamslinger amazon
Normaal zit de deurbekleding mbv een veer tegen de slinger aangeklemd. Je kan dan de deurbekleding van de klink af drukken waardoor je ruimte krijgt. Maar echt een leuk klusje wordt het nooit...
- Jan Houtveen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2010 08:50 #96405
door Jan Houtveen (GAST)
Beantwoord door Jan Houtveen (GAST) in topic hulp gezocht bij loshalen deurklink en raamslinger amazon
Kees, Jaap, Ik heb inmiddels (los van jullie reacties) nog 2 reacties gehad van mensen in de buurt waar ik even langs mag rijden voor hulp. Moet nu zeker gaan lukken. Dank voor de reacties; mocht het nou met die hulp nog niet lukken dan kom ik erop terug.
- Willy De Baere
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-09-2010 09:50 #96404
door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic hulp gezocht bij loshalen deurklink en raamslinger amazon
als men met de optie "Zoeken in het hele forum" [dat inderdaad een schat aan
info bevat] zoekt naar "deurklink", dan krijgt men alle mogelijke info en tips
die maar kunnen gegeven worden. Al wat hier nu verschijnt is nodeloze herhaling.
info bevat] zoekt naar "deurklink", dan krijgt men alle mogelijke info en tips
die maar kunnen gegeven worden. Al wat hier nu verschijnt is nodeloze herhaling.
- Jan Houtveen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2010 18:24 #96403
door Jan Houtveen (GAST)
Beantwoord door Jan Houtveen (GAST) in topic hulp gezocht bij loshalen deurklink en raamslinger amazon
Beste Willy, helemaal mee eens om eerst te zoeken in dit forum, en daarom heb ik nog nooit eerder een oproep hoeven plaatsen. Ik heb afgelopen 7 jaar altijd genoeg gehad aan de geweldige hoeveelheid info en tips via vragen van anderen en de antwoorden daarop op dit forum. Tot nu toe. Wat ik ook probeerde, het lukte me maar niet om ruimte te krijgen tussen de klink/slinger en de bekleding om zo'n speciaal tangetje (die ik inmiddels heb aangeschaft) ertussen te wringen. Deze oproep was dus om iemand in de buurt te vinden die dit eerder had gedaan, en waar ik even langs mocht komen, en dat is gelukt.
- Willy De Baere
- Platinum lid
-
Minder
Meer
02-09-2010 20:00 #96402
door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic hulp gezocht bij loshalen deurklink en raamslinger amazon
<p>Dag Jan,</p><p> </p><p>"...en dat is gelukt.": mooi zo! Wat hulp is inderdaad soms welkom, en geeft
vertrouwen. Maar het leek alsof je eerst niet door had dat je de bekleding een
duwtje kon geven. Heel lang geleden had ook ik met dit probleempje te kampen.
Van hieruit dus een beetje sorry.</p><p> </p><p>Groeten, Willy DB</p>
vertrouwen. Maar het leek alsof je eerst niet door had dat je de bekleding een
duwtje kon geven. Heel lang geleden had ook ik met dit probleempje te kampen.
Van hieruit dus een beetje sorry.</p><p> </p><p>Groeten, Willy DB</p>