Probleem met plaatsen advertentie in Vraag/aanbod

• Thomas Kuipers
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
12-09-2010 12:31 #48781 door Thomas Kuipers
Probleem met plaatsen advertentie in Vraag/aanbod is gemaakt door Thomas Kuipers
Ik probeer een advertentie te plaatsen op Vraag/aanbod onder Amazon onderdelen maar op een of andere manier lukt het niet. Ik heb wegens verhuizing een lijst aan spullen die ik graag in 1 partij tegen aan een clublid kwijt wil. Kan het zijn dat de advertentie door deze lijst te groot wordt en daardoor niet geaccepteerd? Wie heeft daar ervaring mee? Alvast bedankt voor reacties, Thomas

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Roland Houweling (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-09-2010 13:14 #96518 door Roland Houweling (GAST)
Beantwoord door Roland Houweling (GAST) in topic Probleem met plaatsen advertentie in Vraag/aanbod
<p>hallo,</p><p> </p><p>ik plaats ook nog wel eens spulletje op mp.</p><p>heb daar nooit echt problemen mee.</p><p> </p><p>soms duurt het wel heel lang voor de advertentie is geupload.</p><p>meestal is dta wanneer de fotoos heel groot zijn.</p><p>verder gewoon alles netjes invullen</p><p>moest je niet betlaen voor de pagina soms moet dat ook dan effe andere categorie zoeken mensen die spullen zoekn vinden je toch wle.</p><p> </p><p>maar je kun hier ook op de v4 site zetten he.</p><p>ben stiekem ook wel benieuwd wat je allemaal in de aanbieding heb</p><p> </p><p>groet roland.</p>

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
12-09-2010 13:16 #96517 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Probleem met plaatsen advertentie in Vraag/aanbod
<p>Thomas bedoelt volgens mij het plaatsen van een advertentie hier op deze site?</p><p>Ik heb er geen problemen mee, maar ik zou zeggen, probeer eerst eens een kleine advertentie te plaatsen?</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

• Roland Houweling (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-09-2010 13:17 #96516 door Roland Houweling (GAST)
Beantwoord door Roland Houweling (GAST) in topic Probleem met plaatsen advertentie in Vraag/aanbod
<p>idd ja lees het net.</p><p>ik las het ietwat verkeerd mijn excuses.</p>

• Thomas Kuipers
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
12-09-2010 20:04 #96515 door Thomas Kuipers
Beantwoord door Thomas Kuipers in topic Probleem met plaatsen advertentie in Vraag/aanbod
Bedankt voor de adviezen. Het probleem is opgelost. De foto voldeed niet aan de eisen; moest 150 x 150 pixels zijn. Vandaar dat de foto's altijd zo klein zijn.
mvg Thomas Kuipers

• Thomas Kuipers
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
13-09-2010 13:08 #96514 door Thomas Kuipers
Beantwoord door Thomas Kuipers in topic Probleem met plaatsen advertentie in Vraag/aanbod
Hij staat er op!mvg, Thomas

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD