Bank afschrijving entree Lustrum feest

• Jean Oberje
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
16-09-2010 17:13 #48772 door Jean Oberje
Bank afschrijving entree Lustrum feest is gemaakt door Jean Oberje
<p>Beste volvo mensen,</p><p>Tot op heden heb ik nog geen afschrijving op mijn bankrekening voor het lustrum feest.</p><p>Dit zou half september gebeuren.</p><p>Wij wel tijdig aangemeld met de aanmeldingskaart en het goede bankrekening nummer.</p><p>De vraag is moeten de afschrijving als nog gebeuren of is mijn aanmelding op een of andere manier kwijt geraakt.</p><p>want de inschriivingen stopte per 15 september 2010</p><p>Graag uw reactie, met vriendelijke groet</p><p>J.Oberj&eacute;</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Marcel van Soest
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
16-09-2010 19:07 #96538 door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic Bank afschrijving entree Lustrum feest
<p>Jean, moet nog plaatsvinden. Zal er vanavond nog even contact over hebben met de andere leden van de lustrumcommissie. Snap dat dit een ieder gerust stelt echter geen zorgen.</p><p> </p><p>groet</p><p> </p><p>Marcel van Soest</p><p>lustrumcommissie</p>

• Jean Oberje
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
17-09-2010 19:10 #96537 door Jean Oberje
Beantwoord door Jean Oberje in topic Bank afschrijving entree Lustrum feest
<p> </p><p>Marcel bedankt voor je snelle reactie op mijn vraag stelling.</p><p>In verband met lustrum feest. is al een hotel kamer betaald en gereserveerd.</p><p>met vriendelijke groet,</p><p>Fam.Oberj&eacute;</p><p>Lid nr. 06586</p>

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
17-09-2010 23:07 #96536 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Bank afschrijving entree Lustrum feest
Ik had het niet goed gelezen maar ik dacht dat je je in moest schrijven voor de concours, mijn auto is verre van concours. Dus toch nog een keer gelezen maar toen was het al de 16 sept. Evengoed via de mail me ingeschreven voor het lustrum. Ik hoop dat het geaccepteerd wordt ik heb nog geen tegenbericht ontvangen.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD