Gezocht: Lokatie voor Volvo Amazon restauratie project

Lees meer
23-08-2020 18:32 - 23-08-2020 18:34 #189785 door Nick Faber (GAST)
Gezocht: Lokatie voor Volvo Amazon restauratie project is gemaakt door Nick Faber (GAST)
Beste Forumleden,

Mijn naam is Nick Faber, ik ben een master student Lucht- en Ruimtevaarttechniek aan de TU Delft. Samen met een vriend van mijn, Robbert, willen wij een nieuw project beginnen. We zijn beide erg passievol over klassieke voertuigen en hebben al lang de wens een restauratie project te starten. We hebben de knoop doorgehakt en gaan binnenkort kijken bij een Volvo Amazon die veel liefde nodig heeft. Als het bevalt willen we dolgraag deze auto gaan restaureren en weer terugbrengen naar goed werkende en mooie staat.

Het enige wat ons nog weerhoudt is dat wij beide studenten zijn en dus geen beschikking hebben over een werkplaats/schuur/garage. We zijn op zoek naar een lokatie waar we (desnoods tegen een kleine bijdrage) onze auto kunnen neerzetten om er aan te kunnen werken. Het liefst binnen 20/30 minuten rijden vanaf Delft, met stroomvoorziening. Gereedschap kunnen we zelf verzorgen. Het zal vooral gaan om doordeweekse avonden en weekenddagen.

Dus bent u of kent u iemand die een plek heeft en deze graag ter beschikking wil stellen aan dit mooie restauratie project, laat het me weten! Ook als u nog vragen heeft graag contact opnemen. Zowel via reactie op dit bericht of een email op nick.faber1@gmail.com
Alvast bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.