De ''Laat je Volvo Klassieker Vereniging Jubileum Embleem Zien!'' discussie

Lees meer
28-03-2020 17:32 #187641 door Rik Tuin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arnold de Groot
  • Arnold de Groot's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Lees meer
29-03-2020 18:20 #187664 door Arnold de Groot
Robert, waren de draadeinden lang genoeg om het embleem op een 1800E grille te monteren? Ze zien er nogal kort uit en de 1800E grille is nogal dik.
Mvg
Arnold

Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-03-2020 18:42 #187666 door Rob Baeten
Oeps, ik zie dat Stijn al veel eerder kwam met dit idee. Ik plaats het even in het juiste topic :)


Heel mooi deze geste, bedankt aan iedereen die hier aan mee heeft gewerkt.
Nu dat het feest helaas niet door kan gaan is er misschien iets wat we wel kunnen doen. Als we nu allemaal een foto maken van onze club wagens waar het embleem zichtbaar is en deze in dit topic plaatsen. Misschien is er iemand heel handig met een foto programma en kunnen we op de dag dat eigenlijk het feest zou zijn een grote foto collage presenteren op deze site van al die wagens . Dan zijn we toch een heel klein beetje samen en kunnen we er een digitaal feestje van maken.



Bij deze de eerste dan :-)

Groeten, Rob
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-03-2020 20:10 #187670 door Stijn v.d. Linde

Rob Baeten schreef : Oeps, ik zie dat Stijn al veel eerder kwam met dit idee. Ik plaats het even in het juiste topic :)



Heel mooi deze geste, bedankt aan iedereen die hier aan mee heeft gewerkt.
Nu dat het feest helaas niet door kan gaan is er misschien iets wat we wel kunnen doen. Als we nu allemaal een foto maken van onze club wagens waar het embleem zichtbaar is en deze in dit topic plaatsen. Misschien is er iemand heel handig met een foto programma en kunnen we op de dag dat eigenlijk het feest zou zijn een grote foto collage presenteren op deze site van al die wagens . Dan zijn we toch een heel klein beetje samen en kunnen we er een digitaal feestje van maken.



Bij deze de eerste dan :-)

Groeten, Rob


Great minds think alike ;-)

Leuk al deze reacties! Toch nog leuk Volvo's kijken in deze gekke tijd!

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-03-2020 23:18 #187675 door Robert Walstra
Hoi Arnold,
Ja, het past inderdaad net. Is een beetje "passen en meten", maar dan gaat het prima. ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arnold de Groot
  • Arnold de Groot's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Lees meer
20-04-2020 08:53 #187989 door Arnold de Groot
Gelukt om de draadeinden door de grille te krijgen, wel iets scheve stand maar hij zit er (eindelijk) op.

Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-04-2020 11:51 #187998 door Egbert Buursink
hallo,
ziet er leuk uit, het mooie embleem op de mooie Volvo's. Ik heb helaas nog steeds geen embleem mogen ontvangen. Is dat omdat ik in België woon, en worden deze niet naar buitenland gestuurd? In dat geval, kunnen "buitenlandse leden" op een gepast moment, als de mobiliteit weer normaal is, dit embleem ergens komen ophalen? Of kan het tegen een kleine vergoeding alsnog opgestuurd worden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-04-2020 12:36 #187999 door Rob Vijgenboom
Egbert,

Ik heb ´m ook nog niet en dat klopt ook : zie antwoord Louis in dit draadje www.volvokv.nl/forum/algemene-discussies...aan-volvokv?start=10

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-04-2020 15:39 #188006 door Egbert Buursink
hallo Rob,

dat is duidelijk, en ik had dit inderdaad (nog) niet gelezen. Stiekem heb ik wat vaker in de brievenbus gekeken de laatste weken (want ik zit toch al veel thuis door economische corona werkloosheid...) en had gehoopt dit embleem al te mogen verwelkomen en installeren. Nu weet ik dat het dus wel zal komen, maar ietsje later deze maand, of misschien in mei.
Bedankt voor de snelle reactie en fijne week nog,
Egbert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-04-2020 21:56 #188034 door Stijn v.d. Linde

Arnold de Groot schreef : Gelukt om de draadeinden door de grille te krijgen, wel iets scheve stand maar hij zit er (eindelijk) op.


Ziet er eigenlijk wel leuk uit zo Arnold! Mooie wagen!
Ik heb die van mij er nu tijdelijk af gezien de reacties dat je er iets tussen moet doen bij de Ama. Ik ben er nog niet uit wat...

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.