Zweedse VKV?

Lees meer
20-03-2019 19:09 #182488 door Paul Bos
Zweedse VKV? is gemaakt door Paul Bos
Kan iemand mij vertellen of in Zweden ook zoiets als onze VKV bestaat?
Nu ik eindelijk, na de automaat te hebben verwisseld voor een werkend exemplaar, kan gaan genieten van mijn cabrio, moet ik nog wel een kap vinden. Ik kan natuurlijk naar CabrioCare hier in Naarden gaan en er een bestellen. Kost mij € 2500,-.. Aangezien er geen Amazon Cabrio's uit de fabriek in Thorslanda zijn gerold zijn er ook geen standaard kappen bekend. Een aantal voorbeelden zijn bekend maar echt mooi vind ik ze niet. Eigenlijk ben ik opzoek naar een bestaande kap van welke auto dan ook. De Saab 900 Cabrio is genoemd maar deze is iets te groot. Ik denk dat in Zweden een groter aantal cabrio's rondrijden dan hier. Misschien kan daar iemand mij op het juiste spoor zetten zodat ik niet eerst op Buienradar hoef te kijken alvorens op pad te gaan. Vandaar de vraag: wie brengt mij in contact met de juiste Zweed?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Sjef van Giersbergen
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
22-03-2019 08:56 #182522 door Sjef van Giersbergen
Beantwoord door Sjef van Giersbergen in topic Zweedse VKV?
Misschien kan Sjef Spijkers van Scandcar, met zijn vele Zweedse contacten, je verder helpen Paul.

Gegroet,

Sjef van G.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-03-2019 11:14 #182529 door Arthur Maandag
Beantwoord door Arthur Maandag in topic Zweedse VKV?
In Zweden zijn er clubs per Volvo-type, Paul. In jouw geval kan de Svenska Volvo Amazonklubben misschien iets voor je betekenen. Website: www.amazonklubben.se

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-03-2019 13:25 #182530 door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic Zweedse VKV?
Paul, ik zou maar eens met Rob Baeten gaan praten, hij heeft net zijn kap klaar voor de katterug cabrio, lijkt mij handiger dan in zweden te gaan zoeken naar een amazon cabrio..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-03-2019 09:37 #182544 door Paul Bos
Beantwoord door Paul Bos in topic Zweedse VKV?
Kees, Arthur en Sjef, bedankt voor jullie reactie. Sjef Spijkers heb ik nog niet kunnen bereiken maar dat zal zeker lukken. De Zweedse Amazonklubben heb ik een mail gestuurd.
Ik heb ook de blog van Rob Baeten nog eens helemaal doorgescrolled. Wat een project! Ik ben blij dat ik al een cabrio-basis had gekocht. Moest wel veel vervangen, maar toch... Zal hem contacten. Groeten, Paul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Serge van Ruyssevelt
  • Serge van Ruyssevelt's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
25-03-2019 17:40 #182558 door Serge van Ruyssevelt
Beantwoord door Serge van Ruyssevelt in topic Zweedse VKV?
misschien kan je Harry ook contacteren , deze man komt regelmatig naar Belgie of zijn Belgisch contact rijd ook regelmatig op en af :https://www.volvodelar.se/

Life is fine in Hungary and to be the only Amazon Combi

1991 trabant combi´
1972 1800 ES
1965 Amazon combi
1965 duett
1957 pv444 l
1956 chevrolet Bel air 2dr http
1956 Chevrolet Nomad (needs full resto)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-03-2019 18:02 #182561 door Paul Bos
Beantwoord door Paul Bos in topic Zweedse VKV?
Bedankt Serge, ik heb Harry gemaild en kreeg direct antwoord terug dat hij niets voor mij kon betekenen. Gr. paul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.