iDeal koppeling

Lees meer
20-01-2019 15:03 #181452 door Ernst Sangen
iDeal koppeling is gemaakt door Ernst Sangen
Sinds kort is er een iDeal koppeling gemaakt voor Landelijke activiteiten van de VKV. Op dit moment zijn er 3 activiteiten waarbij hiervan gebruik wordt gemaakt.
De koppeling met iDeal wordt gedaan door een instelling in het inschrijfformulier. Het formulier is zo opgezet, dat de inschrijving enkel met iDeal betaling kan worden afgerond.

Nu zie ik dat er nogal vaker een inschrijving gedaan wordt zonder deze af te ronden met een betaling. Wat ik echter ook zie is dat sommige leden wel 5 pogingen moeten doen om met een betaling af te ronden.

De vraag die bij mij naar boven komt is hoe dit kan. Is het niet duidelijk dat er een iDeal betaling gedaan moet worden of is het formulier onduidelijk hierin en wat kan hieraan verbeterd worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-01-2019 18:29 #181495 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic iDeal koppeling
Ik heb net wat activiteiten bekeken, bij de nachtrit zag ik dat de link naar meer info niet werkt.

www.volvokv.nl/agenda/event/922-nachtrit, en dan gaat het om de tinyurl link.

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-01-2019 19:45 #181499 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic iDeal koppeling
Dank voor de (indirecte) tip Eric, je kunt nu met die link inschrijven!

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.