Volvobeurs 2018

Lees meer
23-09-2018 20:10 #179242 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Volvobeurs 2018
René,
Zie mijn post niet als verdediging maar als mijn kijk op de beurs. Ik ben lid van verschillende merkenclubs (sleutel aan meer dan een merk) en de sfeer bij de Volvo club is voor mij altijd verfrissend niet elitair maar wel beschaafd. Respecteer absoluut jouw mening en wil je er zeker niet vanaf brengen. ;-)
Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-09-2018 20:39 - 23-09-2018 20:41 #179244 door Ernest Zethof
Beantwoord door Ernest Zethof in topic Volvobeurs 2018
Leuke beurs gehad, helaas op de zondag, dus slecht weer en helaas geen rondje over de parkeerplaats, maar ook opvallend weinig klassieke Volvo’s, de rijen stonden nog voor geen 1/3 deel vol. Mooie beurs, weer veel energie ingestoken door de velen mensen, bedankt en ik bezoek hem elk jaar trouw. Naast leuke gesprekken een mooie set brede hoofdsteunen voor weinig in de opruiming bij Garage van West. Wat aanbiedingen bij de club gekocht en wat gebruikt spul. Het was weer een leuk uitstapje, al jaren met mij dochter, maar de horeca prijzen, eerlijk is eerlijk, die zijn stevig, maar een dagje uit mag wat kosten. Volgend jaar weer !

Groet, Ernest Zethof

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-09-2018 20:57 #179246 door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic Volvobeurs 2018
Ben er beide dagen geweest en het was weer een prima beurs, stond op onze verenigingsstand op de ring en de vereniging is 33 leden groter geworden. Alle nieuwe leden hartelijk welkom en maak vooral gebruik van alles wat de vereniging te bieden heeft. Als laatste trof ik bij het opruimen van de stand een prachtig boek aan, is door iemand vergeten mee te nemen denk ik. Komt diit bekend voor stuur dan een mail naar ledenadminstratie@volvokv.nl en stuur ik het op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Serge van Ruyssevelt
  • Serge van Ruyssevelt's Profielfoto
  • Afwezig
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
25-09-2018 12:04 #179281 door Serge van Ruyssevelt
Beantwoord door Serge van Ruyssevelt in topic Volvobeurs 2018
Leuke beurs ,waren daar gelukkig op zaterdag zodat we toch nog een gedeelte van de dag droog weer hadden, want wat mij wel opviel is dat zodra er wat regen viel de parking
al snel leeg reed , een minder leuke ervaring was dat de levende pinautomaat mijn vrouw maar even 100€ te weinig wou uitbetalen gelukkig telde ze het geld na aan het loket .
Wat ik ook spijtig vond is dat wij van de camping het dierenbos niet over de doorsteek konden deze was afgesloten en ging niet open .Misschien dat het dierenbos door de
organisatie hier ook eens attent op gemaakt kan worden
Maar zoals ik reeds zei leuke beurs , spijt dat ik zondag door het slechte weer er niet terug naartoe kon ( zeer lange wandeling vanaf dierenbos te voet )
maar zeker voor herhaling vatbaar

Life is fine in Hungary and to be the only Amazon Combi

1991 trabant combi´
1972 1800 ES
1965 Amazon combi
1965 duett
1957 pv444 l
1956 chevrolet Bel air 2dr http
1956 Chevrolet Nomad (needs full resto)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2018 08:48 #179306 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic Volvobeurs 2018
Helaas is de beurs weer voorbij, hartelijk dank aan allen die ervoor gezorgd hebben, wanneer is hij volgend jaar? Dan heb ik weer iets om naar uit te kijken.
Ik tref er altijd diverse mensen die ik niet elke dag zie en er is zo veel te zien en te vinden dat het niet saai wordt. Onderdelen via internet gaat natuurlijk vaak, maar dan mist men het persoonlijke contact, ik bekijk gebruikte onderdelen liever in het echt als op een foto en de kans op leuke onderdelen voor een nog leukere prijs is op de beurs best groot. Ik kan zeker niet klagen over wat ik heb kunnen kopen, en daarbij heb ik enkele koopjes die ik gezien heb niet eens zelf kunnen kopen.
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.