Nieuw lid + enkele vragen

Lees meer
15-08-2017 18:49 #171177 door Maury van Ham
Nieuw lid + enkele vragen is gemaakt door Maury van Ham
Hallo! Ik heb me vandaag ingeschreven bij de vereniging en dacht laat ik meteen een berichtje maken. Ik ben sinds een aantal weken eigenaar van een Amazon uit 66. Ik heb er veel plezier van en ga hem in de loop der tijd wat opknappen.

Ik ben echter nog op zoek naar een handschoenen plankje/vakje. Alle onderdelen lijken op internet te vinden te zijn, maar deze heb ik nog nergens gezien. Heeft iemand een idee waar ik deze kan bestellen?

En de tweede vraag, misschien een domme. In de temperatuurmeter en benzinemeter zitten 2 en 3 witte lijntjes. In het technische handboek staat dat de temperatuur meter zich in één van de 3 groene vakjes moet bevinden. Waarom niet op de witte streepjes? Waarom is een paar graden warmer wel goed, en een paar graden kouder ook, maar zou exact in het wit niet goed zijn?

Alvast bedankt!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Cor Kraaijeveld
  • Cor Kraaijeveld's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Lees meer
15-08-2017 20:40 - 15-08-2017 20:46 #171178 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Nieuw lid + enkele vragen
Hallo Maury, welkome bij de vereniging en op het forum. Leuk dat je een Amazon gaat rijden, zet maar eens wat fotoos op het Forum. Op de site staan bij documentatie ook de onderdeelboeken en daarin kun je de onderdeelnummers van de onderdelen vinden.

De vereniging heeft ook een Webshop, waar heeeel veeel onderdelen nieuw maar ook gebruikt te koop zijn. Als je het onderdeelnummer van het handschoenkastje . nr. 662674 invoert zie je dat het kastje voor 25 euro te koop is. Ik kan hiervandaan niet zien of het voorradig is, maar bestellen kan via de webshop!

ps de auto ziet er aan de buitenkant puik uit!

ps 2 De temp. meter is mechanisch en niet heel nauwkeurig; als de wijzer een beetje in het midden blijft is je temperatuur van de koelvloeistof in orde.
gr. Cor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.