UPDATE: Gestolen Mostard Yvonne 304HD 1969

  • Saskia De Vos
  • Saskia De Vos's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
10-10-2016 10:26 - 10-10-2016 10:27 #164100 door Saskia De Vos
Beantwoord door Saskia De Vos in topic UPDATE: Gestolen Mostard Yvonne 304HD 1969
Mijn pa heeft deze: Unpack and Track

Werkt goed. Hij heeft 'm aangesloten op de permanente voeding. Het werkt zonder abonnement, wel met sim-kaart. Je kan online met je gebruikersgegevens inloggen op hun website en zo de positie van de tracker zien op Google Maps.

Ik overweeg ook zoiets te kopen, maar begrijp goed dat het louter een hulpmiddel is zonder gegarandeerd succes. Tegenwoordig zijn de georganiseerde autodieven uitgerust met een jammer of ander werktuig om SIM-kaarten te detecteren en te blokkeren. Dat gaat heel snel, op enkele seconden weten ze de tracker te lokaliseren en dan is het een kwestie van weer te verwijderen.

...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-10-2016 02:32 #164123 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic UPDATE: Gestolen Mostard Yvonne 304HD 1969

Ivo Van Antwerpen schreef : Rob, welke tracker heb jij? ik ben ook op zoek geweest naar zo'n ding maar die zijn ofwel onbetaalbaar ofwel waardeloos :dry:


Hoi Ivo, sorry dat ik zo laat reageer. Ik heb in 2011 een CVPL-G204 gekocht op ebay, was toen 36 USD inclusief verzenden. Misschien is de techniek al weer verder dan wat deze te bieden heeft, het blijft helaas een relatieve veiligheid. Het feit is inderdaad dat die gasten je SIM kaart of het GPS signaal kunnen blokkeren, maar het is altijd beter dan niets :(



www.xorse.it/xorsen/wp-content/uploads/2...04-B-User-Manual.pdf

Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-10-2016 11:04 #164125 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic UPDATE: Gestolen Mostard Yvonne 304HD 1969

Ivo Van Antwerpen schreef : ...die zijn ofwel onbetaalbaar ofwel waardeloos :dry:

Deze tracker is betaalbaar. Dus waardeloos...? Ervaringen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-10-2016 14:13 #164130 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic UPDATE: Gestolen Mostard Yvonne 304HD 1969
Hoi Gert,

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik deze trekker in 2011 gekocht heb en hem door dit topic maar weer eens uit de kast heb gehaald :blush: Er zijn echter wel ervaringen omdat ik hem samen met een een collega heb gekocht. Hij heeft hem wel gelijk in zijn Porsche in gebouwd en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. Het ding doet precies wat het zegt te moeten doen. Laatst nog had hij zijn wagen bij een garage staan voor de keuring, hij kreeg steeds berichten als de wagen verplaatst werd en kon zelfs mee luisteren met de microfoon en de plaats aanduiding klopte perfect. Voor dat geld dus een prima ding. Maar hoe je het ook bekijkt het blijven maar hulpmiddelen zonder een 100% garantie, het maakt naar mijn mening gewoon niet uit of je €100 of €1000 uitgeeft. Zo is een kennis van ons uit Delft haar luxe Golf kwijt geraakt. Bij mij in de straat zit een bedrijf waar dagelijks de grote BMW's en Audi's op de stoep staan waar alle bedenkbare beveiligingen in zitten. Begin dit jaar was het daar ook raak, de enige rede dat de wagen er nu nog is is dat die gasten hun huiswerk niet hadden gedaan, onze straat loopt namelijk dood en aan het eind van de straat hebben ze die wagen maar met draaiende motor laten staan en zijn ervan door gegaan. Die gasten zitten gewoon met een laptop in een wagen te wachten, doen hun ding op afstand en stappen vervolgens gewoon in die wagen en gaan ervan door. Heel erg dat het zo moet gaan!! Ik denk dat ik mijn Tracker toch maar ga inbouwen en hopen dat het nooit nodig zal zijn :) Een beetje schijn veiligheid is ook veiligheid :)

Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-10-2016 14:44 #164131 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic UPDATE: Gestolen Mostard Yvonne 304HD 1969
Gert, ik zie nu pas dat je een link in je bericht had. Ik had die Tracker ook gezien en dacht het zelfde, het ei van Columbus. Deze Tracker heeft helaas maar een bereik van een kleine 30 meter, volgens mij heel leuk voor je sleutels maar niet voor je wagen. Het is wel gelinkt met andere gebruikers van het zelfde product en kan als een soort "amber alert" werken als er genoeg verkocht worden

Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Saskia De Vos
  • Saskia De Vos's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
14-10-2016 19:38 - 14-10-2016 19:38 #164199 door Saskia De Vos
Beantwoord door Saskia De Vos in topic UPDATE: Gestolen Mostard Yvonne 304HD 1969
Een Belgische consumentenorganisatie beoordeelde deze tracker als beste in zijn prijsrange. Is ontwikkeld voor kinderen en huisdieren, maar kan ook perfect in een voertuig worden gelegd. Bezit een interne, oplaadbare batterij die bij normaal gebruik een dag meegaat (volgens de fabrikant). Maar niets belet je natuurlijk om een permanente voedingskabel aan te sluiten (micro-USB).

...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.