Aanschaf 1800S

• Ron Heijnen (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-01-2015 19:13 #147790 door Ron Heijnen (GAST)
Aanschaf 1800S is gemaakt door Ron Heijnen (GAST)
Hallo allemaal,

Ik ben sinds gisteren de blije eigenaar van een volvo 1800S. Het is een restauratie project uit 1965. Toevallig ook mijn bouwjaar.
Na een behoorlijke tijd zoeken kwam ik hem op een Belgische site tegen. Dit was echter al enige maanden geleden. In de tussentijd heb ik er nog diverse bekeken. Hierbij ben ik wel tot de conclusie gekomen dat ze erg roestig kunnen zijn. De meeste vielen tegen of waren net verkocht. Het is een wagen die compleet uit elkaar zal gaan. De basis is echter prima. Het laswerk is al gedaan en hij staat in de epoxy. Volgens de vorige eigenaar is alles compleet behalve de versnellingsbak met overdrive. Hopelijk klopt dit. Anders meld ik me wel op het forum voor gezochte onderdelen. Het is mijn bedoeling hem dit jaar af te krijgen. Gelukkig heb ik de ruimte en handige familie om te helpen.

Groet Ron

Bijlage image.jpg niet gevonden

Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rudi
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
26-01-2015 19:17 #147791 door Rudi
Beantwoord door Rudi in topic Aanschaf 1800S
Hallo Ron,
hartelijk welkom in de 1800S-wereld. Ik heb ook een 1965er en rijd er al vele jaren met plezier mee. Helaas klopt het dat ze roesten, hij is ondertussen ook aan een restauratie toe. Hopelijk is het laswerk goed gedaan.
Veel plezier en succes met het afbouwen.
groeten, Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD