Het vkv magazine

• Jan van Bochove
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • '66 combi
Meer
07-09-2014 12:31 #143269 door Jan van Bochove
Het vkv magazine is gemaakt door Jan van Bochove
"Hier schat, heb je weer lekker wat te lezen"

Zo kwam mijn vrouw gisteren met het magazine de tuin in gelopen :lol:
En ze heeft weer eens helemaal gelijk, ik heb het blad met veel plezier gelezen. :lol:
Als ik voor mezelf spreek dan kan ik zeggen dat ik iedere keer wel weer iets nieuws lees.Helaas kan ik nog niet aan tochten of kamperen meedoen want de combi mist nog een paar onderdelen die het rijden veraangenamen.

[img

Maar door de leuke verslagen met foto's snuif ik graag wat op van wat ik gemist heb :D
De onderdeelshop-aanbiedingen vind ik ook altijd leuk gepresenteerd, t'brengt je toch op ideeën.En dan het verhaal over die combi die niet meer te redden was door de garage (althans niet meer voor een bedrag dat in verhouding stond), ik heb echt te doen met het jonge gezin! Ik hecht mij ook vrij snel aan auto's en dan is het verlies van een uiterlijk mooie combi een bittere pil.

Als ik vervolgens dan de verslagen lees van technische avonden doe ik vaak toch weer inspiratie op om het behandelde onderwerp zelf ook goed uit te voeren of mij er verder in te verdiepen.Zo hoef je dus niet overal bij te zijn terwijl je toch op de hoogte wordt gehouden via dit mooie magazine.

Aan ieder die dit blad zo mooi helpt vormgeven; hartelijk bedankt!!

Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
07-09-2014 17:26 #143276 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Het vkv magazine
Helemaal mee eens Jan!
We hebben een clubblad om trots op te zijn, en waar menig andere club stinkend jaloers op zal zijn!
En dat mag ook wel eens gezegd worden.
Mensen, begraaf de strijdbijl (redactie/bestuur) drink samen een bak koffie of een lekkere trippel, blijf met elkaar praten dan kan t eigenlijk alleen nog maar beter worden ;)

Groet, Hans

• Han Misdom
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
07-09-2014 17:35 #143277 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Het vkv magazine
Jan schrijft

Helaas kan ik nog niet aan tochten of kamperen meedoen want de combi mist nog een paar onderdelen die het rijden veraangenamen

Nou Jan, ook als je auto het niet doet dan ban je van harte welkom bij allerlei activiteiten (desnoods met een modern Japannertje).
Dat is nou het mooie van de VKV, iedereen is welkom, ook zonder clubauto.

PS: ben ook nog lid van een andere oldtimervereniging (zal de naam hier niet noemen). Maar daar is deelname met een clubauto verplicht. M.a.w. ik moet al die activiteiten die andere club missen.

• Jan van Bochove
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • '66 combi
Meer
07-09-2014 22:29 #143287 door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic Het vkv magazine
Hallo Hans en Hans,

Toch goed dat het nog maar eens genoemd is dat je niet per se met een oude Volvo hoeft te komen om welkom te zijn. ;)

Technische avonden bezoeken met de Ford Fiesta zal dan ook nog wel gaan gebeuren maar een toerrit met de Fiesta gaat hem natuurlijk niet worden :lol:
Los daarvan gun ik mezelf nu ook bijna geen tijd voor andere (VKV) zaken anders schiet mijn combi helemaal niet meer op.

groet, Jan

Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)

• Rob Spoon
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-09-2014 09:01 #143305 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Het vkv magazine
Dank u, dank u, dank u, namens de gehele redactie. Het is altijd lekker veren ingestoken te krijgen. ;) Wij kunnen het niet alleen, wij moeten vooral de inzenders van al dat mooie materiaal bedanken!

Voor de komende nummers, laat maar komen dat materiaal. Graag met mooie, grote foto's: redactie@volvokv.nl
Deadline is vandaag, maar als je snel bent, kan het in het oktobernummer mee.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

• Rob Baeten
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-09-2014 09:55 #143306 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Het vkv magazine
Rob Spoon\n

Dank u, dank u, dank u, namens de gehele redactie. Het is altijd lekker veren ingestoken te krijgen. ;) Wij kunnen het niet alleen, wij moeten vooral de inzenders van al dat mooie materiaal bedanken!

Wat je zegt dat klopt Rob, je heb inderdaad materiaal nodig. Maar als wij dat dan als "kale tekst" en wat losse foto's opsturen dan gaat er een echte kunstenaar aan het werk die het uit eindelijk in het blad plaatst en dat maakt elk blad toch weer tot een collectors item.

Super werk

• Erik Ciesluk
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-09-2014 10:09 #143308 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Het vkv magazine
Mee eens, en hebben jullie al de extra-glanzende V's en O's op de voorpagina gezien? Leuke details!

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

• Rob Spoon
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-09-2014 12:01 #143313 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Het vkv magazine
Heb ik een bijzondere? Ik heb ook glanzende L's! :D

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-09-2014 23:00 #143331 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Het vkv magazine
Mooi dat je dit even op het forum deelt Jan!
Hier ook +1 of eigenlijk +2

Bijlagen:

• Goossen Foppen
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
09-09-2014 00:08 #143332 door Goossen Foppen
Beantwoord door Goossen Foppen in topic Het vkv magazine
Weer een prachtig blad! Vooral die mooie lichtblauwe amazon op pagina 59 doet 't em. ;)

Soms is rond beter, soms vierkant, maar soms ook allebei: VOLVO

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD