Volvo Klassieker Onderdelenshop

• Jan van Bochove
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • '66 combi
Meer
05-08-2014 21:49 #142429 door Jan van Bochove
Volvo Klassieker Onderdelenshop is gemaakt door Jan van Bochove
Graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken de onderdelenshop in het zonnetje te zetten!

Ik heb er nu een paar keer besteld en iedere keer de onderdelen binnen 2 dagen in huis, vanmorgen zelfs de bestelling van gisteren al op de mat ;)

Bestelling hiervoor was er een onderdeel verkeerd genummerd waardoor ik de linkse spatbordrand kreeg i.pv. de rechtse.
Even gebeld en ik kreeg vlot de goede rand, mét een geadresseerde en gefrankeerde envelop om de verkeerde rand (voor mij dus zonder kosten) te retourneren.
Fout is dus keurig en snel verholpen.

Wat ik tenslotte ook sympathiek over vind komen is het feit dat je de rekening achteraf mag betalen, niet dat ik hem dan dagen lang laat liggen maar het komt toch over dat men je vertrouwd, beetje het clubgevoel zeg maar.... ;)

Dus shop-bemanning; bedankt voor de goede zorgen!

Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Goossen Foppen
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
05-08-2014 22:14 #142430 door Goossen Foppen
Beantwoord door Goossen Foppen in topic Volvo Klassieker Onderdelenshop
Daar sluit ik me graag bij aan! Onderdelen zijn snel geleverd en er wordt op korte termijn gereageerd op je vragen. En als je er met een onderdeel niet uitkomt mag je zelfs even thuis bij de shopbeheerder langs komen en wordt het ter plaatse voor je opgelost. (Nog bedankt Rob) :) Top service!!!

Soms is rond beter, soms vierkant, maar soms ook allebei: VOLVO

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD