hulp bij aankoop volvo amazon
- amazon de wolf
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2014 22:05 #136823
door amazon de wolf
hulp bij aankoop volvo amazon is gemaakt door amazon de wolf
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum want ik kom met een vraag. Ik lees al een tijdje nieuws op dit forum en iedereen leek elkaar goed te helpen dus ik dacht waarom niet.
Nu mijn vraag: Ik ben helemaal in de wolken over de volvo amazon, ze zijn echt prachtig en ik zou er mij dus graag een aanschaffen.
Ik heb ergens een gezien aan een redelijke prijs en er staat bij dat hij gerestaureerd is maar dat er nog een en ander op gemonteerd moet worden(spiegels, rubbers,...)
Maar nu komt het, ik heb ook gezien dat er geen batterij en zo in de auto zit dus ik denk dat ik geen proefrit zal kunnen maken. Is dit wel een goed idee om deze dan aan te schaffen? Verder ziet hij er op de foto's goed uit. Ik weet natuurlijk dat voor ik de auto koop er eens deftig naar moet gaan kijken maar het is vrij ver. Dus daarom deze vraag..
Alvast bedankt, ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Ik ben nieuw op dit forum want ik kom met een vraag. Ik lees al een tijdje nieuws op dit forum en iedereen leek elkaar goed te helpen dus ik dacht waarom niet.
Nu mijn vraag: Ik ben helemaal in de wolken over de volvo amazon, ze zijn echt prachtig en ik zou er mij dus graag een aanschaffen.
Ik heb ergens een gezien aan een redelijke prijs en er staat bij dat hij gerestaureerd is maar dat er nog een en ander op gemonteerd moet worden(spiegels, rubbers,...)
Maar nu komt het, ik heb ook gezien dat er geen batterij en zo in de auto zit dus ik denk dat ik geen proefrit zal kunnen maken. Is dit wel een goed idee om deze dan aan te schaffen? Verder ziet hij er op de foto's goed uit. Ik weet natuurlijk dat voor ik de auto koop er eens deftig naar moet gaan kijken maar het is vrij ver. Dus daarom deze vraag..
Alvast bedankt, ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30-01-2014 23:35 #136825
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic hulp bij aankoop volvo amazon
Welkom! Gefeliciteerd met deze 'bevlieging'. Het is altijd verstandig om met meer 'ervaren' ogen te gaan kijken. Dus waar staat die auto? Enne, het is vast niet de enige... Een accu is een heel makkelijk onderdeel om een proefrit mogelijk te maken.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
30-01-2014 23:36 #136826
door Siang Phoa
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Beantwoord door Siang Phoa in topic hulp bij aankoop volvo amazon
het helpt als je vertelt waar je zelf woont en waar de auto staat die je op het oog hebt.
In diverse regio's zijn wel mensen met veel vakkennis die een ander willen bijstaan.
In diverse regio's zijn wel mensen met veel vakkennis die een ander willen bijstaan.
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.