waar is mijn oude oranje 144
- erik-jan hartong
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2013 10:44 #127616
door erik-jan hartong
waar is mijn oude oranje 144 is gemaakt door erik-jan hartong
Hallo allemaal,
jaren lang heb ik een volvo 144 uit 1969 gehad, door omstandigheden was ik gedwongen die te verkopen. Nu ben ik al een paar jaar weer op zoek naar mijn oude volvo met kenteken dh-43-62. Hij bestaat nog steeds. Wie weet waar die is gebleven? Ik kom graag in contact met wie de volvo nu in bezit heeft.
groet erik-jan
jaren lang heb ik een volvo 144 uit 1969 gehad, door omstandigheden was ik gedwongen die te verkopen. Nu ben ik al een paar jaar weer op zoek naar mijn oude volvo met kenteken dh-43-62. Hij bestaat nog steeds. Wie weet waar die is gebleven? Ik kom graag in contact met wie de volvo nu in bezit heeft.
groet erik-jan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24-05-2013 11:12 #127852
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic waar is mijn oude oranje 144
APK verlopen sinds 2010, maar de auto is op 26-07-2012 tenaamgesteld. Niet meer oranje, maar blauw...
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- erik-jan hartong
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2013 01:20 #130542
door erik-jan hartong
Beantwoord door erik-jan hartong in topic waar is mijn oude oranje 144
beetje late reactie
maar blauw klopt volgens de papieren, heb hem zelf oranje gespoten en nooit problemen mee gehad met de apk
ook niet dat er lpg inzat zonder rdw registratie.
Ben benieuwd of ik de auto nog terug vindt. Ik bedacht me van de week dat ik de auto zelf heb weggebracht, misschien als ik daar naar toe rij het me nog herinner, is niet ver van Hoorn vandaan. Dacht dat het Sint Maartensvlotbrug was

Ben benieuwd of ik de auto nog terug vindt. Ik bedacht me van de week dat ik de auto zelf heb weggebracht, misschien als ik daar naar toe rij het me nog herinner, is niet ver van Hoorn vandaan. Dacht dat het Sint Maartensvlotbrug was