VKV-TV

• Media Mogelijkheden
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2013 21:42 #127446 door Media Mogelijkheden
VKV-TV is gemaakt door Media Mogelijkheden
Dag allemaal,

het staat al een tijdje op de homepage: de korte documentaire/promotiefilm over onze vereniging.

En voor wie het nog niet gezien heeft, er is ook een special over het VKO:

In de algemene promotiefilm is er een héél klein beetje te zien van een technische avond, in dit geval georganiseerd door Regio Midden. Hier is het hele item:

Veel kijkplezier!
Groet, Wesll

---
Om misverstanden te voorkomen, ik ben Wesll Deckers, lid van de vereniging, en zo nu en dan op het forum te vinden. Dit gast-account heb ik aangemaakt om werk en privé zoveel mogelijk gescheiden te houden. De hierboven genoemde films heb ik namelijk als freelancer gemaakt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Media Mogelijkheden
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2013 21:51 #127449 door Media Mogelijkheden
Beantwoord door Media Mogelijkheden in topic VKV-TV
Dag allemaal,

hier nog een video:

Omdat er genoeg materiaal over was dat niet in de films van bovenstaand bericht zijn gebruikt, heb ik deze film in elkaar gezet. Zie het als een soort 'proef-aflevering' van wat mogelijk op een dag een heuse serie VKV-TV zou kunnen zijn.
Met goedkeuring van onze bestuursvoorzitter vraag ik hierbij om feedback.

In deze proef-aflevering zien we een kort fragment van een interview met TC-er Walter Verheijen, die in het volledige item ook laat zien waar er met een taxatie op wordt gelet.
En daarna een fragment van een eigenaars-profiel. Frank Pessers is sinds vorig jaar lid van onze vereniging en vertelt over zijn trots en droomauto, een zwarte Amazon.

Graag wil ik weten wat jullie in zo'n serie zouden willen zien? Verslagen van evenementen zoals de beurs, een toertocht, sleuteldagen? Misschien zelfs een reeks doe-het-zelf-klusjes of onderhoudstips die met beeld en geluid worden getoond?
Ik ben benieuwd naar wat jullie, Volvo vrienden, hiervan vinden.

Bedankt voor de feedback.
Groet, Wesll

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD