Hulp gezocht voor overzetten van Exact boekhoudprogramma naa

• Bas Jansen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2013 21:27 #123183 door Bas Jansen
Sinds 12 jaar gebruik ik voor mijn kleine bv het Exact Compact boekhoudprogramma. Tot vorig jaar had ik ook een onderhoudscontract. Vanwege de nogal hoge kosten daarvan heb ik dat contract vorig jaar opgezegd. Nu wil het feit dat de pc waarop ik de boekhouding doe, sterk verouderd is en rare niet goed op te lossen kuren vertoond. Een nieuwe pc heb ik dus aangeschaft en daarop wil ik ook het Exact programma én de boekhouding tot nu toe overzetten. Probleem is echter dat Exact mij niet meer wil helpen omdat ik geen servicecontract meer heb én ik kan ook niet meer inloggen op hun portaal om daar de benodigde instructies voor dat overzetten op te halen.
Zijn er in de VKV leden die Exact Compact boekhoudprogramma zelf ook gebruiken en die mij zouden kunnen en willen helpen aan de benodigde instructies om mijn boekhouding van de oude naar de nieuwe pc over te zetten of die mij anderszins zouden kunnen helpen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Frank Deruyck (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-03-2013 12:41 #124428 door Frank Deruyck (GAST)
Beantwoord door Frank Deruyck (GAST) in topic Hulp gezocht voor overzetten van Exact boekhoudprogramma naa
Beste Bas,
Misschien kunt u bij Exact informeren of er voor u geen goedkopere oplossing bestaat, aangezien u maar één dossier draait en maar één gebruiker heeft.
Het is in elk geval een goed boekhoudprogramma.
In Belgie gebruikt men ook veel Venice van UNIT4, wat niet duur is en heel degelijk
Vriendelijke groeten
Frank Deruyck
boekhouder
België
amazon 1967

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD