123GT&Sportregister, dood of levend?

• Pieter Singelenberg (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-07-2012 23:55 #115577 door Pieter Singelenberg (GAST)
123GT&Sportregister, dood of levend? is gemaakt door Pieter Singelenberg (GAST)
eind vorig jaar werd het 123GT &Sportregister gelanceerd, werd aanvankelijk omarmd door de VKV, maar verdween weer, door in mijn ogen ambtelijk geneuzel, na de AlV van het toneel; maar wellicht komt men terug lees ik dan later weer. Snap er echt niets van, maar wellicht komt dat omdat ik me onvoldoende verdiep in de complexe en starre organisatie van deze club.
Aangezien ik een redelijke staat van dienst heb in het klassieke rallyrijden met een fraaie 61er Amazon heb ik me indertijd via meerdere kanalen opgegeven voor dat register. Helaas heb ik nooit meer iets vernomen van dat register terwijl het wel enige aktiviteiten vertoonde; was ik niet interessant genoeg? mijn auto niet sportief genoeg? Wie het weet mag het zeggen.
Is er iemand die iets zinnigs kan zeggen over dit spookregister?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
11-07-2012 13:16 #115588 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic 123GT&Sportregister, dood of levend?
Hoi Pieter! Ik heb het van iets dichterbij meegemaakt en de mensen zijn zeer enthousisast, maar het zijn maar een paar vrijwilligers en dan gaat er wel wat fout. Je was zeker interessant genoeg hoor, en ik had jouw gegevens ook nog eens doorgespeeld.. Het (voorlopig...) verdwijnen van het register uit de club vindt zijn oorzaak in het feit dat op de afgelopen ALV veranderde reglementen o.a. tav het benoemen van bestuurleden in de regio's werd goedgekeurd, en ook nog zonder behoorlijk te zijn aangekondigd. Daar konden de mensen van het nieuwe register niet mee accoord gaan. Nu vinden er gesprekkenn plaats tussen bestuur en regio-mensen, maar er spelen nog wel meer dingen, zoals de door jou ook aangehaalde bestuurs-stijl, die door jou star wordt genoemd. Als je wilt kun je me je telefoonnummerme mailen, dan leg ik je met alle plezier wat meer uit. tom.steverink apestaart planet.nl

Groeten! Tom

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD