APK Amazon en Gebroken arm
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
21-04-2012 19:47 #112996
door Arno Pfennings
APK Amazon en Gebroken arm is gemaakt door Arno Pfennings
Raar maar waar, op 26/4 verloopt de APK van mijn amazon maar ik loop al 4 weken met een gebroken ellepijp en heb hiermee nog minstens 5weken te gaan. De amazon is nagenoeg niet gebruikt (ja excuses voor dat schandalige gedrag van mij) en het enige dat ik nog voor de APK had willen doen is de 4 trommelremmen afstellen en een paar inrijrondjes plegen om zeker te stellen dat ze goed zijn.
Ik ben de enige die in de volvo kan/mag rijden maar ik ga gezien het armprobleem de datum voor APK niet halen (mag en kan met die arm namelijk niet rijden)
Op de RDW site zie ik dat uitstel niet mogelijk is en dat het schorsing moet worden.
Wat zijn jullie ervaringen en/of tips?
Alvast bedankt
Arno
Ik ben de enige die in de volvo kan/mag rijden maar ik ga gezien het armprobleem de datum voor APK niet halen (mag en kan met die arm namelijk niet rijden)
Op de RDW site zie ik dat uitstel niet mogelijk is en dat het schorsing moet worden.
Wat zijn jullie ervaringen en/of tips?
Alvast bedankt
Arno
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Daan van Oosten Slingeland
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-04-2012 01:14 #113009
door Daan van Oosten Slingeland
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4
Beantwoord door Daan van Oosten Slingeland in topic APK Amazon en Gebroken arm
Van wie mag er niemand anders in de auto rijden?
Heb je plek tot je beschikking waar de auto geschorst zou kunnen staan (dus niet aan de openbare weg).
Hoe erg is het met de remmen gesteld?
Ik zou gewoon iemand vragen om samen met jou de auto naar de APK te rijden, te laten keuren, en het probleem is opgelost. Maar goed, dat had je zelf waarschijnlijk al bedacht.
Heb je plek tot je beschikking waar de auto geschorst zou kunnen staan (dus niet aan de openbare weg).
Hoe erg is het met de remmen gesteld?
Ik zou gewoon iemand vragen om samen met jou de auto naar de APK te rijden, te laten keuren, en het probleem is opgelost. Maar goed, dat had je zelf waarschijnlijk al bedacht.
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-04-2012 09:28 #113012
door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic APK Amazon en Gebroken arm
Remmen trekken behoorlijk naar 1 kant (lange stilstand) en ik zou mijn vrouw er niet in laten rijden
Ik denk dat het schorsen gaat worden
Ik denk dat het schorsen gaat worden
- 13041-dummy
- Premium lid
-
Minder
Meer
22-04-2012 11:53 #113017
door 13041-dummy
Beantwoord door 13041-dummy in topic APK Amazon en Gebroken arm
Hallo Arno.
Als je laat weten waar jouw auto woont, is er in de buurt waarschijnlijk wel een volvo liefhebber die dit voor je wil oplossen.
Hans
Als je laat weten waar jouw auto woont, is er in de buurt waarschijnlijk wel een volvo liefhebber die dit voor je wil oplossen.
Hans
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-04-2012 12:06 #113018
door Arno Pfennings
Geleen
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-04-2012 12:21 #113019
door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic APK Amazon en Gebroken arm
Arno, Ik woon in Geleen, 26/4 ben ik vrij en zou wel een uurtje vrij kunnen maken om met je naar de keuring te gaan.
Groeten, Rob
Groeten, Rob
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-04-2012 14:02 #113028
door Arno Pfennings
Hoi Rob, Geweldig aanbod maar de crux zit hem erin dat ik eerst de trommelremmen afwisselend met rijpoeven moet afstellen voordat ik naar de apk zou kunnen.
Mocht het enkel een rit naar de garage zijn dan had ik graag gebruik gemaakt van jouw voorstel
Thx
Arno
Mocht het enkel een rit naar de garage zijn dan had ik graag gebruik gemaakt van jouw voorstel
Thx
Arno
22-04-2012 14:11 #113029
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic APK Amazon en Gebroken arm
En als je APK geldig is tot 26-april, dan mag je er dus tot en met de 25-ste mee rijden.
Ik zou hem dan inderdaad uiterlijk op de 25-ste schorsen.
Dit kan gewoon online bij de RDW .
Ik zou hem dan inderdaad uiterlijk op de 25-ste schorsen.
Dit kan gewoon online bij de RDW .
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-04-2012 14:43 #113033
door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic APK Amazon en Gebroken arm
Da's jammer Arno, het lukt me helaas ook niet om samen de remmen af te stellen voor die tijd. Bel anders even Service Garage de Pont in Geleen 046-4745336. Bespreek het gewoon even met ze, ik kom er al jaren is een goede plek voor het afstellen / onderhoud en de APK. Of je nu de schorsing betaald of het afstellen door hun zal waarschijnlijk weinig verschil maken. Je bent dan in elk geval weer op de weg als het gips eraf kan
. Sterke met je arm.
Groeten, Rob

Groeten, Rob
22-04-2012 14:48 #113035
door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic APK Amazon en Gebroken arm
Plus het feit dat je zodra je weer mobiel bent officieel niet meer met de auto op de weg mag komen.
Ook geldt een eventuele taxatie niet als je geen APK hebt.
Beterschap!
Ook geldt een eventuele taxatie niet als je geen APK hebt.
Beterschap!