Nachtrit 2012 ervaringen

• Ramon van Dijk (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
18-03-2012 15:10 #111737 door Ramon van Dijk (GAST)
Nachtrit 2012 ervaringen is gemaakt door Ramon van Dijk (GAST)
De nachtrit 2012 zit er weer op. Persoonlijk vond ik 'm erg geslaagd, maar ik ben ook benieuwd naar de ervaringen en verhalen van andere deelnemers.
De uitvalsbasis bij Larry Peters in Maartensdijk vond ik dik in orde, zo ook de ontvangst en de verzorging (natje en droogje).
Wij hebben als eerste deel 2 van de route gereden en we vonden vooral het visgraat- en barricadensysteem erg leuk. Vooral bij laatst genoemde kreeg ik een beetje het gevoel in een rally te zitten. Mooie afgelegen landweggetjes in het pikke donker afgewisseld met onverharde paden, alle verlichting op volle bak aan en gaan met die Volvo...., machtig mooi. En natuurlijk op blijven letten op die verraderlijke letterbordjes aan de kant van de weg.
Na terugkomst in Maartensdijk de inwendige mens verzorgt met een bakje soep en een broodje. Daarna door met deel 1 van de Nachtrit. Dit deel was een stuk korter dan deel 2 en ging ondanks een paar 'gemene vragen' vlot door. Al met al hebben we een geweldige nachtrit achter de kiezen.
Petje af voor Henny Spruijt, autobedrijf Larry Peters en de rest van de organisatie!

Hierbij nog een paar foto's die ik bij aanvang op de parkeerplaats heb gemaakt.

Groet, Ramon

Volvo Amazon, 1965 // DAF 55 Coupe, 1970 // Vespa 125 Primavera, 1974

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD