Amazon cabriolet

Lees meer
21-01-2012 19:01 #109929 door Lars Rengersen
Amazon cabriolet is gemaakt door Lars Rengersen
Vandaag heb ik een kijkje genomen bij zevende Amazon cabrio in Nederland (voor zover ik weet).
De ombouw is nog bezig en de eigenaar moet er nog mee naar de RDW voor een keuring.



Voor het overzicht van Amazon cabrio's in Nederland op mijn website ben ik nog op zoek naar twee foto's die ik daarbij mag zetten.
1) Kleurenfoto van de Amazon cabrio gebouwd door Joop Noordhuizen (heb ik nu alleen in zwart/wit)
2) Foto van de Amazette, als ik me niet vergis gebouwd door Bas de Koning
Kun je me hieraan helpen? Graag foto's die ik mag gebruiken mailen via mijn website .

Nog nieuwe foto's voor de lijst van " Amazon cabrio foto's verzameld via Internet " zijn ook welkom.

Ook als mensen het bestaan van nog meer Volvo Amazon cabrio's (in ombouw) weten, hoor ik dat graag.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-01-2012 08:42 #110060 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Amazon cabriolet
Met dank aan Erik Moser heb ik inmiddels een aantal mooie foto's ontvangen van de Amazon cabrio gebouwd door Joop.



Iemand een plaatje van de Amazette die ik mag gebruiken?
Als ik me niet vergis was die auto op het afgelopen lustrum in 2010 bij Aviodome, toch?

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-01-2012 09:18 #110062 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Amazon cabriolet
Van de Amazette stond er niet zo lang geleden (2011) een foto in de VKM.. maar die heb je vast al?

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
25-01-2012 11:49 #110069 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Amazon cabriolet
Lars, ik heb tijdens het kampeerweekend 2010 3 foto's van de Amazett cabrio gemaakt. (de eigenaar/bouwer staat ernaast)










Als ze goed genoeg zijn kan ik ze wel in hoge res naar jou mailen, dat hoor ik dan wel.





Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-01-2012 13:18 #110075 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Amazon cabriolet
@Arjan, dankje!
Ik heb ze op m'n site gezet, zie www.oudevolvo.nl/volvo/amazon_ca ... l#amazette
En ook in het overzicht van Amazon Cabrio's in Nederland
www.oudevolvo.nl/volvo/amazon_cabrio/
Resolutie was meer dan hoog genoeg (heb het juist nog verder verkleind naar Internet kwaliteit).

@Erik, door dat artikel in VKM wist ik van het bestaan, maar ik had nog geen foto's die ik mocht gebruiken.
Ik kan de reactie nog even mailen of ik die foto's eventueel ook mag gebruiken.

Nu is de verzameling aan foto's redelijk compleet. Hopelijk duiken er nog meer Amazon Cabrio's op :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-07-2018 11:41 #177584 door Ruben Aerts
Beantwoord door Ruben Aerts in topic Amazon cabriolet
Dag Lars,

De rode amazon cabrio met doorlopende deurstijl op de 1e foto's in deze discussie staat weer te koop.
Weet je toevallig hoe ver de eigenaar (harry volgens marktplaats) hier mee staat en wat hij al gedaan heeft om te verstevigen?

groeten,

Ruben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-07-2018 23:06 - 05-07-2018 23:08 #177592 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Amazon cabriolet
Twee jaar terug stond hij op de VKB en toen heb ik er even onder gekeken. Zat wel iets aan versteviging onder maar naar mijn inschating niet afdoende cq conform de eisen van de RDW.
Hoe dat nu is weet ik niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.