Leden gereedschap te leen

Lees meer
23-10-2012 06:25 #119402 door 13589-dummy
Beantwoord door 13589-dummy in topic Leden gereedschap te leen
wie kan mij helpen aan een zetbank om te gebruiken . het liefst tussen Gouda en Utrecht of omgeving


alvast bedangt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-10-2012 15:31 #119485 door Gerben Polder
Beantwoord door Gerben Polder in topic Leden gereedschap te leen
Hoe breed en hoe dik is het te zetten stuk? (heb er eentje in de buurt van Gouda).

Arjan, zou je bij mij een Vingerzetbank 90 cm breed max 1 (1.5) mm kunnen zetten? (of misschien allen zetbank 90cm om het kort te houden)

Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-10-2012 17:09 #119514 door 13589-dummy
Beantwoord door 13589-dummy in topic Leden gereedschap te leen

"Gerben Polder" schreef:
Hoe breed en hoe dik is het te zetten stuk? (heb er eentje in de buurt van Gouda).

Arjan, zou je bij mij een Vingerzetbank 90 cm breed max 1 (1.5) mm kunnen zetten? (of misschien allen zetbank 90cm om het kort te houden)


90 breed is meer Breed genoeg en1tot1,5 mm is dik zat kunnen we een keer iets afspreken .
Morderchtis zeken goed te doen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-10-2012 15:57 #119681 door Gerben Polder
Beantwoord door Gerben Polder in topic Leden gereedschap te leen
John,

Je hebt een PBtje

Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-11-2012 13:09 #120456 door Steven Bleeker
Beantwoord door Steven Bleeker in topic Leden gereedschap te leen
Hoi alle,

Ik ga morgen kijken naar een p1800. Kijken of dat hem wordt.
Nu wou ik de compressie van het motorblok gaan meten omdat de p1800 niet kan rijden.
Gisteren mijn eigen compressie meter/tester getest. Bleek die het niet meer te doen :evil: .

Daarom ben ik nu met spoed opzoek naar iemand die er één aan mijn uitlenen wil in de omgeving van Wageningen (kan best wel een paar kilometer rijden, maar ga niet naar de andere kant van Nederland daarvoor).
Ik heb al even snel een paar garagebedrijven bezocht. Maar die waren niet zo van lenen/ huren.

En voor wat hoort wat. Ik heb sinds kort een endoscoop. kun je perfect mee in holle ruimtes kijken. en andere plekken waar je zelf niet kan komen.

Alvast hartelijk bedankt,

Steven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-11-2012 13:22 #120458 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Leden gereedschap te leen
Compressiemeter heb ik wel, maar in Haarlem. Endoscoop is inderdaad mooi speelgoed. Die mijne is helaas nét te groot om in de cylinder te kunnen kijken :(
Waarom kan die P1800 niet rijden?

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-11-2012 13:43 #120459 door Steven Bleeker
Beantwoord door Steven Bleeker in topic Leden gereedschap te leen
De caburateurs zijn verwijderd (en uit elkaar gehaald, dus dat is niet ff terug te monteren). Ik denk dat ik met de Endoscoop wel in de holle ruimte kan kijken. De kop ervan is 11,2 mm dik. Maar eerlijk gezegt geen idee wat ik moet zien of niet moet zien. Als het mooie gladde wanden heeft zonder krassen dan zal het wel goed zitten. Zijn er nog andere dingen waar ik moet kijken.

Alvast bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-11-2012 13:47 #120460 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Leden gereedschap te leen
ja, voor de hand liggend: het grootste onderdeel, de body. Tal van plekken waar roest kan zitten. Waar staat 'ie?

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-11-2012 14:44 #120461 door Steven Bleeker
Beantwoord door Steven Bleeker in topic Leden gereedschap te leen

"Rob Spoon" schreef:
ja, voor de hand liggend: het grootste onderdeel, de body. Tal van plekken waar roest kan zitten. Waar staat 'ie?


Ik heb al geregeld dat er een p1800 kenner mee gaat kijken. Want met de body van de auto ben ik niet zo bekend.
Het is de auto van Sietse die in Helmond staat. De auto moet nog wel inelkaar gezet worden, dat is een leuke uitdaging.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-11-2012 17:53 #120464 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Leden gereedschap te leen
als je de auto in Helmond gaat bekijken heb ik wel een compressiemeter voor je te leen.

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.