Gratis verzekerde en verwarmde stalling aangeboden

• Tomas Hanedoes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2011 10:38 #105277 door Tomas Hanedoes
Hallo,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Tomas Hanedoes en ik werk bij www.auto.nl in Breukelen. Wij zijn op zoek naar mooie oldtimers die we ten toon kunnen stellen, in ons Aflevercentrum in Breukelen. Aangezien ons pand bestaat uit twee verdiepingen en wij de begane grond gebruiken als ontvangstruimte hebben wij deze ingericht als een klein museum!

Wij hebben in de loop van de tijd verschillende oldtimers gehad maar de afgelopen periode zijn er ook een paar weer terug gegaan naar de eigenaren. Nu zijn wij dus op zoek naar waardige vervangers!

Heb je een mooie Volvo en staat deze bijna het hele jaar door in een koude garage neem dan even contact met ons op. Dit kan door te mailen naar tomas at auto.nl. Voor een beter beeld ons museumpje kijk ook eens op ons Facebook-profiel www.facebook.com/pages/autonl/154204217949177 .

Laat maar even weten of je interesse hebt?

Met vriendelijke groet,

Tomas Hanedoes

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ed van der Zee
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
11-08-2011 00:40 #105292 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Gratis verzekerde en verwarmde stalling aangeboden
tip sluier1 (252x189).jpg
Hoi Tomas,

Ik heb een pas gerestaureerde Volvo 144-S GT, grijs met rood leren bekleding, open dak, origineel brede Kroon Prinz velgen, echt een plaatje.
Heb deze net gerestaureerd voor mijn dochter, die is momenteel nog aan het lessen, dus deze wil ik wel even kwijt.
Laat even weten of dit je wat lijkt dan licht ik de sluier helemaal op.

Groet,

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Bijlagen:

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
11-08-2011 11:04 #105304 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Gratis verzekerde en verwarmde stalling aangeboden
Mijn Amazon cabrio en/of 123GT zijn eventueel beschikbaar.
Beide niet in hele mooie staat, maar wel bijzondere/zeldzame modellen.
Of ze nu in de schuur of bij jullie staan te wachten totdat ik aan opknappen toe kom...
Dan staan ze bij jullie denk ik warmer.

Meer info www.oudevolvo.nl/volvo/totaal_re ... abrio.html

Meer info www.oudevolvo.nl/volvo/123gt/mij ... 69-er.html

Als het je wat lijkt, laat maar weten.
Groeten Lars

• Tomas Hanedoes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-08-2011 11:59 #105332 door Tomas Hanedoes
Beantwoord door Tomas Hanedoes in topic Gratis verzekerde en verwarmde stalling aangeboden
Bedankt voor de reacties allemaal! Er is contact opgenomen met de mensen van wie we een reactie hebben gekregen. Zodra we weer een plekje vrij hebben zal ik het weer laten weten.

Met vriendelijke groet,

Tomas Hanedoes van auto.nl

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD