Volvo (Amazone) garage Utrecht gezocht
- M Slotboom (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-05-2011 11:58 #103003
door M Slotboom (GAST)
Volvo (Amazone) garage Utrecht gezocht is gemaakt door M Slotboom (GAST)
Beste mensen,
Omdat ik onlangs naar Utrecht ben verhuisd, zoek ik een een goede (en niet al te dure) garage in Utrecht die ervaring heeft op het gebied van Amazones. Ik heb er een die binnenkort weer voor de APK moet en waar evt. in de toekomst nog wat reparaties aan verricht moeten worden.
Alvast bedankt voor de tips,
Vr gr, Mathijs Slotboom
Omdat ik onlangs naar Utrecht ben verhuisd, zoek ik een een goede (en niet al te dure) garage in Utrecht die ervaring heeft op het gebied van Amazones. Ik heb er een die binnenkort weer voor de APK moet en waar evt. in de toekomst nog wat reparaties aan verricht moeten worden.
Alvast bedankt voor de tips,
Vr gr, Mathijs Slotboom
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
19-05-2011 23:44 #103021
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Volvo (Amazone) garage Utrecht gezocht
Beste Mathijs,
Bel mij maar eens:06 24231515
Bel mij maar eens:06 24231515
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
08-06-2011 09:31 #103632
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Volvo (Amazone) garage Utrecht gezocht
Nadat ik u aanbood uw auto te repareren en daarop telefonisch zowat mijn hele doopceel heb moeten lichten, u een aantal zeer nuttige adviezen heb gegeven en op uw verzoek een tweetal referenties uit Utrecht heb opgegeven,heb ik niets meer van u vernomen.Dit laatste lijkt mij een ernstig gebrek aan fatsoen van uw zijde.
- M Slotboom (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2011 11:18 #103724
door M Slotboom (GAST)
Beantwoord door M Slotboom (GAST) in topic Volvo (Amazone) garage Utrecht gezocht
Waarvan akte.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
13-06-2011 17:36 #103773
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Volvo (Amazone) garage Utrecht gezocht
Ik snap niet zo goed de ophef hierover, als ik is optel hoe vaak ik mensen via het forum of PB advies heb gegeven en waarvan ik van sommige nooit of veeeeeeeeeeeel later een antwoord of bedankje terug krijg zou ik eigenlijk moeten overwegen te stoppen om op forums rond te hangen. Heb je eerst via PB om opheldering gevraagd, zou ik eerst doen en niet zoals je het nu hebt gedaan.