versturen prive bericht aan medelid
- Pieter van Duppen
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
13-05-2011 21:04 #102821
door Pieter van Duppen
versturen prive bericht aan medelid is gemaakt door Pieter van Duppen
Hoi,
Ik probeerde een privebericht naar een medelid te versturen maar het bericht blijft steken in het postvak UIT.
Dus de map verzonden berichten is leeg. Wat zie ik over het hoofd? Ook kan ik geen pdf toevoegen.
Wie kan mij helpen?
Groet, Pieter
Ik probeerde een privebericht naar een medelid te versturen maar het bericht blijft steken in het postvak UIT.
Dus de map verzonden berichten is leeg. Wat zie ik over het hoofd? Ook kan ik geen pdf toevoegen.
Wie kan mij helpen?
Groet, Pieter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14-05-2011 01:36 #102828
door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic versturen prive bericht aan medelid
Als hij in verzonden items blijft steken heeft de ontvanger hem nog niet opgehaald.
Bijlagen kunnen niet in een PB verzonden worden, dit zal via mail moeten.
Bijlagen kunnen niet in een PB verzonden worden, dit zal via mail moeten.
- Pieter van Duppen
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
14-05-2011 10:07 #102831
door Pieter van Duppen
Beantwoord door Pieter van Duppen in topic versturen prive bericht aan medelid
Hoi,
De geadresseerde ontvangt dus als ik het nu goed begrepen heb, het bericht via deze site en niet rechtstreeks in zijn eigen mailbox van zijn e-mail? Als je een PB aanmaakt krijg je via het menu wel de mogelijkheid om een bijlage toe te voegen.
Ik heb later mijn vraag via het forum gesteld en toen lukte het mij ook niet om het pdf-bestand toe te voegen. Ik kreeg de mededeling: kan geen pdf toevoegen.
Groet, Pieter
De geadresseerde ontvangt dus als ik het nu goed begrepen heb, het bericht via deze site en niet rechtstreeks in zijn eigen mailbox van zijn e-mail? Als je een PB aanmaakt krijg je via het menu wel de mogelijkheid om een bijlage toe te voegen.
Ik heb later mijn vraag via het forum gesteld en toen lukte het mij ook niet om het pdf-bestand toe te voegen. Ik kreeg de mededeling: kan geen pdf toevoegen.
Groet, Pieter