schuifdak 164
- Frans Werkhoven (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2011 21:42 #101996
door Frans Werkhoven (GAST)
schuifdak 164 is gemaakt door Frans Werkhoven (GAST)
Mijn schuifdak is vandaag op de snelweg weggeblazen (ws niet goed gemonteerd na ontroesten). Gelukkig kwam deze in de berm terecht! De bevestiging van de veren (plastic verbindingsstuk in de geleider) is afgebroken. Wie weet of dit te repareren valt en waar onderdelen verkrijgbaar zijn? Of is het handiger een tweedehands schuifdak te zoeken en wie weet een adresje ) of heeft dit zelf nog liggen?
vr. groet Frans
vr. groet Frans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03-04-2011 23:55 #102004
door Gerben Polder
Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project
Beantwoord door Gerben Polder in topic schuifdak 164
Hi Frans,
Ik denk dat het helpt als je vermeld om welk fabricaat schuifdak het gaat en misschien wat foto's van de schade. Er is veel op te knappen of te restaureren, maar ik zou niet weten welke schuifdaken er in 164's geplaatst werden en wat dus nu precies kapot is.
Ik denk dat het helpt als je vermeld om welk fabricaat schuifdak het gaat en misschien wat foto's van de schade. Er is veel op te knappen of te restaureren, maar ik zou niet weten welke schuifdaken er in 164's geplaatst werden en wat dus nu precies kapot is.
Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project
- Kees Vos
- Platinum lid
-
Minder
Meer
04-04-2011 10:10 #102016
door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic schuifdak 164
De 164 werd meestal vanaf fabriek met een schuifdak geleverd. achteraf inbouwen werd dus minder gedaan dan bv bij de amazon.
Wat ik zou doen is kijken of het een fabrieks schuifdak is en dan op een sloop naar een 240 zoeken met een schuifdak waarschijnlijk zijn deze het zelfde of de onderdelen zijn te gebruiken. Is het een Nederlands schuifdak dan kun bij de leverancier informeren, de kans is groot dat die je verder kan helpen.
Wat ik zou doen is kijken of het een fabrieks schuifdak is en dan op een sloop naar een 240 zoeken met een schuifdak waarschijnlijk zijn deze het zelfde of de onderdelen zijn te gebruiken. Is het een Nederlands schuifdak dan kun bij de leverancier informeren, de kans is groot dat die je verder kan helpen.
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
04-04-2011 13:14 #102035
door Erik Ciesluk
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic schuifdak 164
Grappig dat men het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vind dat een schuifdak tijdens het rijden zomaar van de auto vliegt en direct begint over het oplossen van 't probleem
. Gelukkig maar dat hij de berm terecht kwam!!
Heeft het dakraam in z'n vlucht het dak nog geraakt? Kan nog flinke schade geven..

Heeft het dakraam in z'n vlucht het dak nog geraakt? Kan nog flinke schade geven..
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.