gevraagd mooie vakantieroute/tips in engeland?

• Hansw
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
27-02-2011 15:45 #100955 door Hansw
misschien zoek ik wel niet goed, maar ik ben benieuwd of iemand een mooie route / tips heeft die we van de zomer in Engeland kunnen rijden, met vrouw, kinders en de caravan?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
27-02-2011 16:17 #100956 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic gevraagd mooie vakantieroute/tips in engeland?
Dag W. Willem?
Als je al wat langer lid bent van de vereniging verwijs ik je naar het VCM van verschillende jaargangen van na de vakantie. Daarin heb ik in verschillende artikelen mijn reizen naar Wales, Zuid-West Engeland enz. met caravan en Amazon beschreven. Deze beide streken zijn voormij nog steeds de mooiste vakantiebestemmingen, omdat het landschap zoveel afwisseling biedt, de mensen aardig zijn en zeker als je van oude kastelen, kerken, dorpjes houdt er ongelooflijk veel te zien is. Als je in Calais overvaart, begint daar je vakantie en kom je aan in een andere cultuur. Twee nadelen: je moet het weer mee hebben, al is cornwall behoorlijk zuidelijk en heb je stukken die subtropisch aandoen. Verder is het voor ons toch een prijzig land. Tel een derde van de Nederlandse prijs er maar bij op. Vroeg boeken scheelt je veel op de prijs van de overtocht, zeker als je met aanhangwagen of caravan gaat. Kijk in de biblotheek voor reisgidsen van de verschillende streken. ik zou elk jaar wel naar GB willen, maar dat lukt helaas niet altijd. Voor vragen kan je altijd mailen naar staflid1@volvokv.nl Groet, Ronald

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD