VOD site

• René Ruiter
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
06-11-2010 09:35 #97669 door René Ruiter
VOD site is gemaakt door René Ruiter
Eindelijk is het voor elkaar de prijzen van het VOD zijn nu INCL.. BTW geen gereken meer.

Er wordt ook gewerkt aan het zoek programma, dus we zijn met de totale site op de goede weg.

Ga zo door jongens, we gaan de goede kant op

Rene

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willy De Baere
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
06-11-2010 10:12 #97671 door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic VOD site
maar wanneer gaat men nu ook eens, zoals in de voorgaande versies van de website,
ook de artikelnrs er bijzetten? Als het vroeger kon, waarom nu niet meer?
Is men vergeten dat men in het VOD bij zelf afhalen van de spullen het onderdeelnr
vraagt, en zich daarop baseert om de stukken uit de rekken te halen?
Graag een uitleg daarover, want heb de indruk dat zoals vroeger, wat betreft
klachten/wensen, weer 1 en ander op de lange baan geschoven wordt, of in de
vergeethoek geraakt. Een zeldzame foto, met daarop een nummertje dat enkel
met vergrootglas duidelijk te lezen is, is geen oplossing of antwoord.

En ook: waarom nu nog slechts 2 arts op 1 scherm met heel veel lege onbenutte ruimte,
terwijl dit vroeger 10 of meer was, en dus veel overzichtelijker. Ook bij VOD
hebben ze daar hun bedenkingen over, zo stelde ik laatst vast!

• Rob Funcke
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
06-11-2010 10:59 #97673 door Rob Funcke
Beantwoord door Rob Funcke in topic VOD site
Hallo,
Jou opmerkingen zijn helemaal terecht.
We werken er hard aan om de functionaliteit die wij hadden op de oude site ook op de nieuwe site te implementeren.
Nog een beetje geduld alstublieft. Het gaat goed komen.

Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.

• Niels Brugman
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
06-11-2010 12:06 #97678 door Niels Brugman
Beantwoord door Niels Brugman in topic VOD site
Laat ik even voorop stellen dat ik niets met de website te maken heb. Hoe alles precies in elkaar steekt weet ik dus ook niet en dat is in feite ook niet belangrijk. Wat belangrijk is is dat deze nieuwe website, wat ik ervan begrepen heb, een samenvoeging is van reeds bestaande modules. Zoals phpBB voor het Forum en Virtuemart voor de onderdelenshop.

Met deze modules is stuk voor stuk meer mogelijk dan met de oude website. Ik ben dan ook zeer blij dat de heren er voor gekozen hebben niet langer de oude website stukje bij beetje te verbeteren, maar een hele nieuwe basis neer te zetten.

Wanneer een nieuwe website online gaat kun je er vanuit gaan dat niet alles direct perfect is. Er is getest, maar toen de nieuwe site voor iedereen toegankelijk werd bleken er toch nog problemen mee te zijn. Dan wordt het een kwestie van prioriteiten stellen. Het eerste belang is dan dat de basis goed gaat werken, dat kost gewoon tijd.

De verbeterpunten die W. de Baere aandraagt gaan in feite over het aanzien, de invulling, de inhoud van de site. Hoe vervelend het ook is dat we nu bijvoorbeeld wat meer moet scrollen door de onderdelenshop, mijns inziens is dat slechts een klein ongemak waar we even mee zullen moeten leven. Zodra zaken als de artikelnummers bijvoorbeeld in de beschrijvingen van producten zullen worden vermeld zullen we een prachtige site tot onze beschikking hebben.

Er zijn met de invoering van de nieuwe website al tig problemen verdwenen die inherent aan de oude website waren. Ik vind de website dan ook een grote verbetering en ben er van overtuigd dat, zodra de kinderziektes eruit zijn, dit een website op zal leveren met meer gebruikersgemak dan de vorige ooit zou kunnen bieden.

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
06-11-2010 14:59 #97681 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic VOD site
Ik ben het helemaal eens met de vorige spreker, en vind een passage als:

"Graag een uitleg daarover, want heb de indruk dat zoals vroeger, wat betreft klachten/wensen, weer 1 en ander op de lange baan geschoven wordt, of in de vergeethoek geraakt"

tamelijk vervelend tegenover Arjan, Harry en alle mensen van de shop en anderen die keihard werkten en werken om de boel zo mooi en goed te krijgen als mogelijk is.
Het feit van de artikelnummers is al aangekaart en er is toegezegd dat er aan gewerkt wordt.

En voor alle duidelijkheid: ik ben slechts webredacteur, dus schrijf af en toe een stukje en houd het nederlands in de gaten.

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

• Willy De Baere
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
06-11-2010 16:28 #97683 door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic VOD site
uiteraard ben ik het ook volkomen eens met N.J.M. Brugman's mening, en ook
dat de nieuwe site een serieuze voorbetering/vooruitgang betekent, echter
met de nodige "kinderziektes".

Maar ook voor de duidelijkheid: ik ben 1 vd 1ste geweest om alle genoemde
vrijwilligers van harte te feliciteren met hun geleverde prestaties bij het op
punt stellen vd nieuwe website. En in het verleden liet ik steeds van mij
horen als het erop aankwam de enkele ongeduldigen te wijzen op hun onredelijkheid,
want tot hiertoe is inderdaad alles vrijwilligerswerk geweest. Niks
vervelends dus tegenover al die mensen, er is tenslotte toch maar 1 "kolom"
in een bestaand bestand tijdelijk vergeten. Dat komt dus zeker goed, Rob's
antwoord was overtuigend.

Van beter ingelichte mensen (dan ikzelf) hoor ik dat men zich toch wat heeft
laten verleiden de nieuwe site wat vroeg (maar dus voor sommigen al veel te
laat) in omloop te brengen. Voor mij mocht het echter gerust wat later.

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
06-11-2010 19:29 #97687 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic VOD site
Dat laatste kan ik begrijpen, maar ik denk dat men de goede beslissing heeft genomen om de site nu live te zetten.
Als je ziet hoeveel kinddrziektes er nu al uit zijn gehaald. Het is een zeer gecompliceerde operatie geweest en dan kun je niet alles in theorie verzinnen.....

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD