nieuwe manager vod commercieel ?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-02-2001 22:59 #57783 door
Ach ik ben weer in het land, en wilde de meningen eens peilen bij onze leden "on line"Na het tijdperk Wim is het even zoeken....Wat is er mis om een betaalde commerciële directeur in het VOD aan te trekken ?Heb ik het helemaal verkeerd begrepen, wordt ik nu voorgedragen om het lidmaatschap met onmiddelijke ingeng te beëindigen of wat vinden jullie hiervan ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-02-2001 13:17 #57847 door
Beantwoord door in topic nieuwe manager vod commercieel ?
Waarom gaat het VOD niet helemaal commercieel, met een 51% aandelenpakket in eigendom van de vereniging?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-02-2001 20:47 #57846 door
Beantwoord door in topic nieuwe manager vod commercieel ?
Dit is een inkopper meneer van der Zee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-02-2001 19:13 #57845 door
Beantwoord door in topic nieuwe manager vod commercieel ?
dit lijkt me een goed idee, concurrentie met andere aanbieders blijft, de vereniging kan sturen en wellicht kunnen interessante herproducties beter gefinanceerd worden.tegelijk wordt hiermee ingezien dat het haast ondoenlijk wordt om zoveel inzet en vrije tijd van vrijwillige, actieve leden te vragen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-03-2001 09:46 #57844 door
Beantwoord door in topic nieuwe manager vod commercieel ?
Tja, ga maar commercieel. Doek V-44 ineens opook. Want probeer maar commercieel te gaan en geen belangenvermenging te krijgen. Of een beheerder te vinden die zich écht inzet en net wat meer doet, en dit doet voor het gewone loontje. Neen, de échte kandidaten, die beginnen liever voor zichzelf!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-03-2001 14:07 #57843 door
Beantwoord door in topic nieuwe manager vod commercieel ?
Wat is het voordeel van een commercieel directeur? De Vice -Voorzitter doet het er nu bij, gaat het nu slecht(er)?Verkrijgbaarheid van onderdelen is door de vele verkooppunten geen probleem. Hooguit klan het VOD iets doen aan prijsregulering.Wat mag prijsregulering kosten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-05-2001 12:26 #57842 door
Beantwoord door in topic nieuwe manager vod commercieel ?
Ik vraag mij ook af of een betaalde kracht het beter zal doen, wellicht heeft een full-time kracht meer tijd om bepaalde zaken te regelen. Wel zal dit de kosten van de onderdelen doen stijgen - het moet tenslotte ergens van betaald worden... Het betekent zo 100K gulden extra lasten... Misschien is een alternatief het VOD uit te besteden aan een derde partij en dan middels een Service Level Agreement te besturen. Dit zou de kosten betaalbaar kunnen houden en het service niveau kunnen verhogen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.