problemen op de site lees hier !!!

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-02-2001 18:24 #57778 door
Hallo Allemaal.Ik krijg de laatste tijd veel klachten over inloggen en registeren. We denken dat dit met drukte te maken heeft. Als u dit probleem heeft zou u dit dan willen mailen incl tijd en datum? Verder kan ik u aanraden om het op een ander tijdstip nog eens te proberen. Mijn excuses voor het ongemak.Gert-Jan Funckewebmaster@v44.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-03-2001 18:45 #57867 door
Beantwoord door in topic problemen op de site lees hier !!!
Beste Rob,Vandaag heb ik me aangemeld op de site. Dit ging perfect! Ook het plaatsen van de advertentie leverde geen problemen op. Mooie site, voorziet wat mij betreft in een behoefte.Groet,Jan Pieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-03-2001 18:46 #57866 door
Beantwoord door in topic problemen op de site lees hier !!!
Beste Rob,Vandaag heb ik me aangemeld op de site. Dit ging perfect! Ook het plaatsen van de advertentie leverde geen problemen op. Mooie site, voorziet wat mij betreft in een behoefte.Groet,Jan Pieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-05-2001 15:48 #57865 door
Beantwoord door in topic problemen op de site lees hier !!!
ik kon na aanmelding niet inloggen 4 mei 2001 1500 uurzal het later nog eens proberen maar kan mi niet door drukte veroorzaakt worden.rest van de site (ik kijk voor de eerste keer) is prima haijo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-05-2001 15:49 #57864 door
Beantwoord door in topic problemen op de site lees hier !!!
ik kon na aanmelding niet inloggen 4 mei 2001 1500 uurzal het later nog eens proberen maar kan mi niet door drukte veroorzaakt worden.rest van de site (ik kijk voor de eerste keer) is prima haijo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.