autowas merk perloplast

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-03-2001 13:16 #57770 door
autowas merk perloplast is gemaakt door
Perloplast is een totale vervanging van alle soorten autowas.Perloplast bevat geen was en schuurmiddelen.Belangrijk is wel dat de lakin een goede staat verkeert.Het werkt snel, in een uur heeft u de auto gedaan en glimt hij als nieuw. Ook goed voor chrome. Slaat niet wit uit op rubber en kunststof.Prijs per fles is F20,00 daar komen de verzend kosten nog bij.Van elke Fles die ik verkoop gaat F2,50 naar de club kas van de v44 vereniging.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-03-2001 19:08 #57894 door
Beantwoord door in topic autowas merk perloplast
Begrijp ik dit nu goed? Je bent lid van de vereniging en je plaatst een commerciele boodschap op het forum van de verenigings website. Dat vergeolijk je door aan te geven dat je per fles Fl. 2,50 naar de verenigingskas zult overschrijven. Heb je over dat laatste afspraken gemaakt met de vereniging? Ik zou zeggen, kijk naar de bannar rechtsboven, klik erop en stuur een mail naar het advertentiebeheer. Dan kun je een advertentie plaatsen, en dan kun je die Fl. 2,50 ook nog in je eigen zak steken. Dat lijkt me helder: commercieel is commercieel, vrijwillig (voor de club) is vrijwillig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-03-2001 17:25 #57893 door
Beantwoord door in topic autowas merk perloplast

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.