hoe werkt deze site

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-03-2001 11:48 #57762 door
hoe werkt deze site is gemaakt door
Er zijn mensen die zich afvragen waarom bijvoorbeeld regio West nog niet op de site voorkomt. De reden is eenvoudig.Deze site is zo gebouwd dat het invullen/invoeren van informatie moet gebeuren door de mensen die verantwoordelijk zijn voor die informatie. Zo heeft iedere regio/ ieder register een username en een wachtwoord gekregen. (Als ze dat nog niet gekregen hebben dan moeten ze even een mailtje sturen naar de webmaster.) Met die username en dat wachtwoord kunnen ze naar een eigen onderhoudspagina gaan waarop ze alle informatie kunnen invoeren.Zeer binnenkort krijgen leden van de V-44 vereniging ieder een pincode. Met hun lidnummer en die pincode kunnen ze zich bekend maken aan de site en dan bijvoorbeeld hun adresgegevens/telefoonnummer e.d. wijzigen. Maar ze kunnen dan ook onderdelen bestellen. En technische artikelen downloaden. Ik doe nog maar eens een oproep: wanneer er mensen zijn die bijvoorbeeld een mooie beschrijving hebben van de geschiedenis van de P1800, of de zes-cilinder zijkleppers, dan houd ik mij aanbevolen. Ik zal deze teksten plaatsen met vermelding van de naam van de auteur (als je dat wilt).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-03-2001 17:32 #57917 door
Beantwoord door in topic hoe werkt deze site
Het werken met deze site is ook voor mensen die niet zo erg thuis zijn in de digitale wereld goed te doen. Ik steun dus de oproep van Sjef om alle regio's op de site te krijgen.Joep

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-04-2001 16:16 #57916 door
Beantwoord door in topic hoe werkt deze site
Sjef zou je een aanpassing kunnen maken aan het forum. Na het bekijken van een item kom je steeds terug bij de eerste items. Kan je niet bij die blz blijven. Nu moet je steeds weer heen en weer gaan.René

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.