rubbers combi

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-04-2001 11:46 #57713 door
rubbers combi is gemaakt door
Wie kan mij zeggen waar ik een rubber voor de achterklep (672248) kan vinden. en een rubber voor een vastraam achter portier (662689). Het VOD heeft ze niet meer en scancar vraagt een woekerprijs voor het rubber in het portier. VOD was 35,-- Scancar 109,--. Het rubber voor de achterklep schijnt echt een probleem te worden. Is hier een alternatief voor?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-04-2001 21:54 #58117 door
Beantwoord door in topic rubbers combi
Om welke rubber gaat het precies? Mijn pa heeft er vorige week een vervangen en hij heeft hem zelf gemaakt. Voor de achterklep van de combi, maar welke precies weet ik niet. De rubber was afkomstig uit een paardentrailer volgens hem. Zelf op maat geknipt en het paste perfect! ik zal hem nog eens vragen wat voor rubber het nu precies was. Succes,Arie-Jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-04-2001 20:30 #58116 door
Beantwoord door in topic rubbers combi
Beste René,Natuurlijk is origineel Volvo duur, 100 piek voor een rubber is schrikken.Toch is dit kwaliteit, past goed en gaat lang mee.Er zijn firma's die zich hebben toegelegd op herproduceren van diverse rubber profielen.Vaak zie je ze op grote beurzen, verkopen repro rubber per meter en vaak veel goedkoper.In Hilversum zat er ook een, adres heb ik helaas niet meer maar op het industrie terrein als je van de Vreelandse weg binnenkomt links.Wellicht dat anderen wel adressen voor je hebben.SuccesEd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-05-2001 15:06 #58115 door
Beantwoord door in topic rubbers combi
Arie-Jan weet je al om welk rubber het ging? Ik kan tot nu toe geen ander vinden, en ik wil verder met mijn klep.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.