restaureren van een amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-04-2001 22:49 #57708 door
restaureren van een amazon is gemaakt door
Ik heb een Amazon uit 1958 die ik wil strippen en weer wil opbouwen. Dit is voor mij de eerste keer. Ik ben daarom op zoek naar informatie en handige tips.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-05-2001 09:06 #58125 door
Beantwoord door in topic restaureren van een amazon
Ik ben ook met de restauratie begonnen van mijn Amazon. Voor mij is het ook de eerste keer dat ik dit doe. Ik ben begonnen met de motor wat, mij redelijk mee viel. Nu ben ik bezig met de body wat veel tijd kost. Je komt nogal wat verborgen gebreken tegen.Een belangrijk punt is neem de tijd beter 4 dagen 2 uur dan 1 volledige dag.Met onderdelen doe prijs vergelijk.En met vragen kom je heel ver, ik heb veel gevraagd aan de regioleden en ik heb ook onderdelen mee genomen naar de technische avonden om vragen te stellen.De motor van mijn amazon is klaar maar nog niet gestart. Ik ben nu bezig om het achterste stuk van mijn kokerbalk te vervangen, dit omdat ik een lekkend schuifdak had.Veel werk maar wel leuk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-05-2001 10:35 #58124 door
Beantwoord door in topic restaureren van een amazon
PascalKijk in iedergeval alle berichten na op het forum, hier staan veel tips in. En als je in de buurt van Doetinchem ben kom even langs ik ben nu mijn combi aan het opbouwen. Tip: leg er in iedergeval een nieuwe bedrading in en een wisselstroom dynamo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.