katterug of p1800 als trouwauto

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-05-2001 16:10 #57675 door
Beste lezers, wie helpt ons uit de brand ? Vrijdag 8 juni a.s. gaan wij trouwen in Amsterdam. Voor een korte rit in A'dam en de trouwreportage wilden wij een volvo "katterug" of P1800 huren, maar dat blijkt nogal problematisch te zijn... Wie heeft zijn auto voor die middag (of een aantal uren) beschikbaar ? Bij voorbaat dank!Ron en Elisabeth

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-05-2001 16:48 #58222 door
Beantwoord door in topic katterug of p1800 als trouwauto
Niet dat ik jullie aan de auto kan helpen (heb een Amazon en die is niet eens op tijd af), maar wellicht verschaft het duidelijkheid om aan te geven of jullie er zelf in gaan rijden of dat de eigenaar dit voor jullie doet (zal ie liever hebben)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-05-2001 21:45 #58221 door
Beantwoord door in topic katterug of p1800 als trouwauto
Ik zou het een bruidspaar niet aan willen doen om zich te laten rijden in een P1800; het is wat lastig voor een volwassene om op de achterbank plaats te nemen. De vorige eigenaar van mijn 1800E verkocht de auto omdat de beide kinderen 's zondags niet meer achterin wilden naar oma en liever de Espace verkozen. De oudste was zeven...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-05-2001 17:07 #58220 door
Beantwoord door in topic katterug of p1800 als trouwauto
Je kunt het misschien proberen bij www.frankstrouwauto.myweb.nl/ of even iemand van Regio West bellen. Martin LeNoble van het Regio-Middenbestuur heeft een prachtige roomkleurige Kattenrug, dus die kun je nog mailen (zie onder Organisatie).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.