opening in tunnel

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-07-2001 14:28 #57617 door
opening in tunnel is gemaakt door
Herhaalde oproep,Ik ben aan het einde van een restauratie van een Amazon 131 sedan. Bij het opbouwen van het interieur ben ik tegen het volgende probleempje aan gelopen:Net voor de doorvoer van de schakelpook zit een kleine sleuf in de tunnel. Bovenop de tunnel ligt de kunstof koker voor de verwarming achterin, hierin lijkt ook een uitsparing aan de voorzijde die overeenkomt met het sleufje in de tunnel. Is hier een klemmetje of een rubber voor? In het onderdelen boek kan ik hier niets voor vinden. Wie kan mij vertellen waar dit sleufje voor dient of hoe dit normaal afgedicht zit?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-07-2001 14:43 #58362 door
Beantwoord door in topic opening in tunnel
Ik kan niet goed plaatsen wat je precies bedoeld. De koker voor de verwarming zit aan de achterzijde (tussen de voorstoelen) vast met parker, aan de voorzijde ( de opstaande opening)zit een stukje slang wat aansluit op de kachel. Verder kan ik niets bedenken.Groetjes kees

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-07-2001 17:38 #58361 door
Beantwoord door in topic opening in tunnel
In de tunnel zitten een aantal gaten bovenop. (in de koets tussen de versnellingsbak en het interieur) Van vooraf gezien eerst een rond gaatje voor een afvoerrubbertje van de kachel, dan het bewuste sleufje (0,5x1,5 cm) en vervolgens de opening voor de versnellingspook.Wellicht is het sleufje niet orgineel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-07-2001 16:07 #58360 door
Beantwoord door in topic opening in tunnel
Ik vermoed dat deze sleuf bedoelt is voor het slangetje wat aan de verwarmingsunit hoort te zitten. Deze slang zorgt ervoor dat water wat in de verwarmingsbak terecht komt afgevoerd wordt naar buiten.Dit water kan via het rooster aan de bovezijde binnenkomen of als condens neer slaan in de bak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-07-2001 21:04 #58359 door
Beantwoord door in topic opening in tunnel
Hallo Joan,Het door jouw bedoelde slangetje is aanwezig en heeft een eigen rond gaatje. Het door mij bedoelde sleufje zit tussen dit gaatje en de grote opening van de versnellingspook. Het sleufje ziet er erg netjes uit dus ik dacht dat het er niet later in gemaakt zou zijn. Maar gezien de reacties denk ik dat het niet orgineel is en zal ik zelf een afdichting gaan bedenken. Bedankt voor de reacties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.