amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-07-2001 14:45 #57604 door
amazon is gemaakt door
Geachte Iedereen,Over een aantal maanden zal ik eindelijk een lang gekoetesterde droom in vervulling laten gaan door een Amazone te gaan kopen. Er zijn echter een aantal zaken waar ik lang niet genoeg vanaf weet om een bewuste keuze te kunnen maken. Zo zullen er ongetwijfeld een aantal modellen zijn die niet de voorkeur hebben en moet ik bij aankoop een aantal belangrijke zaken niet uit het oog verliezen. Wat voor mij het belangrijkste is dat ik een auto koop waar ik van op aankan. Het lieft volledig gerestaureerd en voorzien van een aantal modificaties (rembekrachtiging!) Weet iemand een betrouwbare dealer waar ik zo'n auto kan kopen en wat een redelijke prijs is voor zo'n auto.Alvast bedankt voor de reacties.De Cas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-07-2001 15:43 #58397 door
Beantwoord door in topic amazon
Bekijk de volgende pagina's eens:http://www.xs4all.nl/~gertjan/nl/aankoop.htmlof members.tripodnet.nl/MichielvD/V44-Midden/amazon.htm Hier staat de volgende tekst: Een 'sloper' kost een paar honderd gulden. Met een exemplaar van rond de tienduizend gulden kun je zo de weg op, maar deze behoeft meestal wel 'werk' in de toekomst. Een perfecte auto kost meer dan 25000 gulden, zeker als het een gewild exemplaar als een GT betreft. Een ingebouwde LPG-tank levert een meerprijs op van zeker 1000 gulden. Commerciële aanbieders zijn vaak een paar duizend gulden duurder, maar geven daar wel garantie voor. Tip: kom naar de Volvo klassieker beurs in Rosmalen op 1 en 2 september. Ik heb zelf vorig jaar een Amazon gekocht en ik kan je verzekeren dat je of goed technisch moet zijn of een bevriende Volvoklassieker-sleuteraar moet kennen die je helpt. Want gegarandeert dat je de nodige (kleine) gebreken -en dus reparaties- tegenkomt. Maar laat je niet afschrikken en treed toe tot de genieters van de Volvo-klassiekers.Groet,Tim

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-07-2001 13:25 #58396 door
Beantwoord door in topic amazon
als lid van de V44 vereniging kun je eventueel een auto laten keuren door een lid van de technische commissie. ook leer je meestal snel wat mensen kennen die je kunt bellen voor info en misschien is er wel iemand die met je mee wil gaan kijken. werk hou je altijd aan een klassieker, ook al is hij volledeig gerestaureerd. het is nu eenmaal een oude auto met alle bijkomende beperkingen en probleempjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-07-2001 23:50 #58395 door
Beantwoord door in topic amazon
Tip 1: ga vooral niet over één nacht ijs,Tip 2: ga bij vele kijken en maak een beeld van wat je precies zoekt. De uitvoering maar ook de prijs/kwaliteit verhouding. Ik weet uit ervaring dat op veel plaatsen kijken een goed beeld geeft.Succes!!Arie-Jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-08-2001 12:36 #58394 door
Beantwoord door in topic amazon
Ga in iedergeval nooit alleen kijken, je kijkt door een gekleurde bril en zie niet alles. Neem een kritische persoon mee die je ongezouten verteld wat hij/zij ervan denk. Is niet altijd leuk maar je heb daar wel het meeste aan. Het liefst iemand die een goed technisch inzicht heeft en geen belang bij jou auto (zal hem/haar een zorg zijn of je die auto koopt). Op deze manier hoor je tenminste de waarheid. Uiteindelijk ben je zelf de laatste persoon die beslist of je hem neemt of niet. En neem kontakt op met club leden, zie organisatie. Veel succes en ik hoop dat je slaagt. Ik het zelf ook op deze manier gedaan en heb er zeker 5 gezien en gekeurd.René Ruiter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-11-2001 18:30 #58393 door
Beantwoord door in topic amazon
De casWij hebben een hele mooie blauwe AMAZON voor je staan. Een oudje met moderne technieken zoals een B20 a (gereviseerde) motor enz enz. Geen concoursstaat maar wel een plaatje.Bel maar eens voor een afspraak.CRPJacques WagtmansWaalwijk0416-650263

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.