waar volvo garage voor amazon onderhoud?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-07-2001 18:15 #57596 door
Hallo lezer!Ik heb deze week een prachtige goed gerestaureerde en goedlopende AMazon gekocht en wil hem goed houden! Ik ben wel handig, maar mis de tijd om het zelf te doen. Wie wete een garage in de buurt van Amerongen, Leersum, Els, waar men het onderhoud kan doen aan een dergelijke Volvo?Vast bedankt!!Anne

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-07-2001 10:07 #58431 door
Beantwoord door in topic waar volvo garage voor amazon onderhoud?
Je ziet dat mensen niet staan te popelen om hier te reageren: waar de een heel tevreden over is, voelt de ander zich afgezet. Het beste kun je zelf vergelijken. Check bijvoorbeeld volvo-classic.pagina.nl/ en de advertenties in het Magazine.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-08-2001 01:23 #58430 door
Beantwoord door in topic waar volvo garage voor amazon onderhoud?
Als ik jou was zou ik gewoon naar een universeel garagebedrijf gaan. Die willen vaak wel werken met door jou zelf (bij het VOD goedkoop gekochte) onderdelen. Bij een echte dealer ben je zo van je hobby genezen denk ik........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-08-2001 22:18 #58429 door
Beantwoord door in topic waar volvo garage voor amazon onderhoud?
Zelf heb ik sinds kort een PV 544 uit 62, voor de wat omvangrijkere reparaties ga ik meestal naar Garage Bos aan de Rijksstraatweg te Leersum, men heeft daar oa ervaring met de Amazon, mijn toenmalige 245 en 745 zijn er altijd goed behandeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-09-2001 21:30 #58428 door
Beantwoord door in topic waar volvo garage voor amazon onderhoud?
Ik heb een uitestekend advies gekregen en reageren op dit bericht is niet meer nodig! Bedankt!Anne

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.