hulp bij kopen nodig!

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-08-2001 16:07 #57583 door
hulp bij kopen nodig! is gemaakt door
Wij hebben een Amazone b18 uit 1966 gezien, rood met een wit dak hij moet fl.14500,. kosten wie kan helpen om te kijken of dit een goede koop is of toch te duur is?Hij staat bij Nordicar in Heerhugowaard, wij wonen zelf in Groningen ik zou graag a.s. woensdag, daar gaan kijken, zou er iemand mee kunnen om te kijken naar deze auto?Alvast erg bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-08-2001 21:07 #58454 door
Beantwoord door in topic hulp bij kopen nodig!
Neem contact op met een lid van de Technische commissie van de V44 vereniging. Zij verrichten namelijk voor V44-leden aankooptaxaties voor fl.35,-. Nog geen lid? Snel doen! Succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-08-2001 09:51 #58453 door
Beantwoord door in topic hulp bij kopen nodig!
Ik ken Nordicar. Op zich een eerlijk bedrijf. Mijn ervaring is dat zij wel vertellen wat er aan de auto mankeert en wat eventueel noodzakelijke reparaties kosten.De prijzen zijn redelijk, maar bedenk dat zij er hun boterham aan verdienen. Voor een particulier geldt dit niet. Maar wellicht dat Nordicar je wat garantie kan geven.Ik woon helaas te ver van Heerhugowaard om er zo naar toe te rijden en met je te gaan kijken.Overigens zijn er websites te vinden met hoe je een Amazone moet bekijken voordat je de auto koopt. Aanbevelingswaardig!Succes.Ron.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.