volvo amazone

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-08-2001 17:27 #57567 door
volvo amazone is gemaakt door
hallo, ik ben op zoek naar een goeie en leuke volvo amazone, die mijn dagelijks naar het werk kan rijden. Dus hij of zij moet dagelijks te gebruiken zijn.Weet u er een staan, een niet al te duren, mail mij dan!Alvast bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-08-2001 13:26 #58493 door
Beantwoord door in topic volvo amazone
Hallo Martine,Een amazone voor dagelijks woon/werk gebruik.Bedenk het volgende: De jongste amazone is 31 jaar oud, en heeft waarschijnkijk al vele eigenaren gehad. De onderdelen liggen niet meer bij de dealer in het magazijn, met ander woorden als je afhankelijk bent van deze auto (woon/werk) dan kan het gebeuren dat de auto stilstaat op een onnozel onderdeeltje, wat besteld moet worden.Advies: neem de tijd en vergelijk prijs en kwaliteit, ga niet af op een mooie glimmende auto, de technische staat en de staat van de carrosserie is voor jouw belangrijker, er zit veel kaf onder het koren.Leden van de Technische Commissie verrichten ook aankoop keuringen, maar dan moet je wel lid van V44 vereniging zijn.Succes Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-08-2001 13:46 #58492 door
Beantwoord door in topic volvo amazone
Volledig eens met Kees. Ik heb sinds twee jaar een Amazon en rijdt er dagelijks mee naar werk, zo'n 130km per dag en dat zonder noemenswaardige problemen. Toen ik de auto kocht voor een 'dikke' f20000,- zou alles gerestaureerd zijn, hij glom ook geweldig. Echter na een half jaar bleek dat er aan de motor niets was gedaan en volledig 'af' was. Ik was 5 mille armer door een nieuwe motor aan te schaffen en te laten plaatsen. Na de winter bleek dat tijdens de restauratie er niets was gedaan aan roestpreventie tussen de spatborden en de carosserie, maw fijne herfstbruine kleuren en een paar mooie 'bobbels' onder de schitterende creme-witte lak!Motorisch is 'ie nu dik in orde en ik gebruiken hem voor woon-werk verkeer, de carrosserie moet ik nog aanpakken.Goed advies, neem iemand mee de 'echt' verstand van zaken heeft en eis een vorm van garantie oid. Een oude auto is leuk als je er zelf iets aan kunt doen, lukt dat niet dan ben je erg afhankelijk van andermans expertise.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.