olie lekkage

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-09-2001 20:01 #57515 door
olie lekkage is gemaakt door
Bij de bevestiging van de benzinepomp aan het motorblok lekt het olie. Ik heb de pakking(en) vervangen. Dit was niet het probleem. Volgens mij is de bevestiging van de benzinepomp niet (meer) recht. Kan dit? en heeft iemand misschien een oplossing tegen de lekkage? Bij voorbaat dank,Groet, Rik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-09-2001 10:05 #58614 door
Beantwoord door in topic olie lekkage
Na een revisie heb ik vorige week de motor (b20) weer gestart en deze liep perfect,echter bij mij lekt de benzinepomp ook olie ondanks de nieuwe pakkingen.Dus ik ben ook beniewd naar de oplossing.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-09-2001 16:06 #58613 door
Beantwoord door in topic olie lekkage
De voet van de benzinepomp kan inderdaad krom zijn, maar dat is makkelijk te controleren door er een meetlat langs te leggen. De bakkelieten opvul schijf wil nog wel eens gebartsen zijn.Verder twee pakkingen monteren en dik in smeren met vloeibare pakking.succes Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-09-2001 14:14 #58612 door
Beantwoord door in topic olie lekkage
Vloeibare pakking was in mijn geval de enige afdoende oplossing.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-09-2001 20:59 #58611 door
Beantwoord door in topic olie lekkage
Ik heb vandaag de voet van de benzinepomp van een vloeibare pakking voorzien. Heb het motorblok van olie ontdaan en zal de uitkomst geven over een aantal dagen. Bedankt voor de antwoorden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-09-2001 21:00 #58610 door
Beantwoord door in topic olie lekkage
Ik heb vandaag de voet van de benzinepomp van een vloeibare pakking voorzien. Heb het motorblok van olie ontdaan en zal de uitkomst geven over een aantal dagen. Bedankt voor de antwoorden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-09-2001 20:54 #58609 door
Beantwoord door in topic olie lekkage
Een kromme benzinepomp komt vaak voor door dat de bouten te strak aangedraaid worden. Dit moet met beleid gebeuren. Een oplossing is de voet vlakken of vloeibare pakking te gebruiken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.