adres restauratie amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-11-2001 16:31 #57350 door
adres restauratie amazon is gemaakt door
Ik woon in Den Haag en zoek een adres om mijn Amazon deels te laten restaureren (vooral carosserie). Wie heeft er een goed adres/goede ervaringen in (de buurt van)Zuidholland? Alvast bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-11-2001 21:13 #59129 door
Beantwoord door in topic adres restauratie amazon
Toncar uit Berkel & Rodenrijs is daar goed in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-05-2002 13:40 #59128 door
Beantwoord door in topic adres restauratie amazon
Ik woon in Scheveningen en zoek een goede plaatwerker/spuiter voor mijn P1800. Misschien heb jij al via andere kanalen wat adressen en wil je die aan mij doorgeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-05-2002 14:53 #59127 door
Beantwoord door in topic adres restauratie amazon
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een offerte bij Garage Van West (zie advertentie op startpagina V44 vereniging), aangezien ik in de buurt van Den Haag geen goed adres kon vinden op korte termijn. Het bleek een grote klus te zijn, en te duur voor mijn finanaciele middelen. Ik heb intussen een andere gekocht, en de goede onderdelen overgezet. Toncar in Berkel Rodenrijs is inderdaad een adres voor restauratiewerkzaamheden, maar hier had ik destijds geen optimale kwaliteit ervaren. De prijs was destijds ook niet erg hoog daar, dus let op het aloude verhaal: "goedkoop is duurkoop" want dan kun je over een paar jaar opnieuw beginnen met lassen en spuiten. Succes. PS: als je restauratie in de zoekfunctie intypt, krijg je nog een andere tip (bedrijf in Barneveld)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.