aankoop p1800

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2001 18:35 #57343 door
aankoop p1800 is gemaakt door
Ben van plan een p 1800 aan te schaffen. Welke modellen zijn het betrouwbaarst en wat zijn de zwakke plekken waar ik op moet letten bij aankoop.Heb je er een te koop ? ook graag melden

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-12-2001 19:45 #59141 door
Beantwoord door in topic aankoop p1800
Hoi Eelke,Heb je verstand van oude auto's?(oude volvo's?).Ik zou zeggen let in de 1e plaats op roest en/of plamuur, in de 2e plaats op roest en/of plamuur en in de 3e plaats ook !Alles of bijna alles wat betreft techniek en interieur is nog nieuw of goed gebruikt te koop maar als je met een slechte (roestige) auto begint is elke investering erin weggegooid geld.Verder is alle waar naar z'n geld, laat je niet gék maken, er is veel kaf onder het koren maar het is geen uitzondering als je een goede vind voor een fatsoenlijk bedrag.Neem iemand mee die er verstand van heeft! via dit forum is vast wel iemand te vinden die bij jou in de buurt woont en het leuk vind om je te adviseren.Veel plezier tijdens je zoektocht!Groet, Joost.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2002 21:22 #59140 door
Beantwoord door in topic aankoop p1800
binnenkant dorpels, rand kofferklep, bodemplaten en dwarsbalk zijn naar mijn mening de zwakste onderdelen.Check ook even de balken die in de neus lopen of er aan gelast is.Succes met je aankoopGr Evert Martens

• Willem Oorschot (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-06-2010 19:14 #59139 door Willem Oorschot (GAST)
Beantwoord door Willem Oorschot (GAST) in topic aankoop p1800
niet relevant:-)

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD